Spoločnosť Monitora, ktorá poskytuje komplexný real-time monitoring médií, expanduje na slovenský trh. Okrem najobsiahlejšieho zoznamu zdrojov pokrývajúceho všetky významné slovenské médiá, ponúkne klientom i pokročilú mediálnu analýzu a ďalšie nadštandardné služby. Slovenský tým povedie Country Manager Ľubomír Šimášek, ktorý predtým pôsobil v spoločnosti Newton Media.
Po februárovej akvizícii služby Media Tenor je pre Monitoru, vstup na slovenský trh ďalším významným krokom. Na Slovensku sa Monitora oprie o skúsený tím, v ktorého čele stojí Country Manager Ľubomír Šimášek, ktorý sa dlhodobo pohybuje v odbore vydavateľstiev a monitoringu médií. Niekoľko rokov pôsobil ako CEO Newton Media, kde získal skúsenosti s riadením a strategickým rozvojom PR služieb a riešení. „Teším sa, že budem môcť zúročiť svoje doterajšie skúsenosti z monitoringu médií a spolu s celým tímom predstaviť Monitoru na novom trhu. Verím, že rovnako ako v ČR i na Slovensku klienti ocenia komplexnosť a rýchlosť, s akou tento nástroj poskytuje monitoring a mediálnu analýzu,“ dodáva Šimášek.
Ako Sales Manager nastupuje do slovenského tímu Karolína Sámelová, ktorá zúročí svoje rozsiahle skúsenosti z obdobnej pozície v spoločnostiach Albatros Media a Newton Media. Technologický rozvoj produktu vedie skúsený tím programátorov v čele s Michalom Danilákom, ktorý predtým pracoval napríklad v spoločnosti Facebook a Tomášom Bergerom, ktorý stojí za celým konceptom komplexného monitoringu médií a pokročilej analytiky v jednom.
Monitora sleduje všetky významné slovenské denníky, týždenníky, magazíny a televízne, internetové a rozhlasová vysielanie. Monitoruje tiež drvivú väčšinu slovenských webov a neustále pridáva nové. Ponúka tak komplexný nástroj pre monitoring médií a mediálnu analýzu, ktorá sa opiera o pokročilú technológiu počítačového spracovania dát a o machine learning. Monitora posúva možnosti monitoringu médií na Slovensku o personalizované reporty, náhľady článkov, monitoring v reálnom čase, sledovanie zásahu na sociálnych sieťach, či pokročilý reporting, robustnú analýzu, možnosť mobilnej aplikácie a mnoho ďalšieho. Náročnejší klienti môžu využiť i nadštandardné služby, akými sú napríklad ručné spracovanie denného monitoringu, manažérske výbery, preklady a mnohé ďalšieho.
Monitora tak prináša na slovenský trh inováciu v podobe monitoringu médií druhej generácie a najmä pokročilé riešenie pre analýzu a meranie médií. Aplikáciu je možné bezplatne vyskúšať na webe www.monitora.sk