Takmer deväťdesiat značiek predstavilo na 15. ročníku najväčšej slovenskej výstavy elektroniky a domácich spotrebičov FAST DAY aktuálne novinky a najnovšie technológie sortimentu spotrebnej elektroniky, veľkej a malej bielej techniky, kancelárskej techniky, náradia a záhradkárskej techniky. PLANEO Elektro zároveň odhalilo svoje nové logo.
V areáli zvolenského hotela Tenis sa v októbri uskutočnil už 15. ročník najväčšej slovenskej výstavy elektroniky a domácich spotrebičov FAST DAY. Takmer 90 značiek predstavilo novinky a najnovšie technológie sortimentu spotrebnej elektroniky, veľkej a malej bielej techniky, kancelárskej techniky, náradia a záhradkárskej techniky. PLANEO Elektro zároveň odhalilo nové logo.
„V stánkoch na ploche 2750 m2 sa predstavili nielen naše vlastné značky Sencor, Philco, Yenkee, Fieldmann, či Lamart, ale aj ďalší veľkí hráči na trhu s elektronikou a domácimi spotrebičmi, ako napríklad Samsung, Sage, SodaStream, Lenovo, Beko, TCL a mnoho ďalších,“ hovorí obchodný riaditeľ spoločnosti FAST PLUS Juraj Nedeliak. Na výstave sa tak mohli predajcovia a veľkoodberatelia prvýkrát stretnúť s tovarom, ktorý ešte len príde na trh a zároveň mali možnosť sa aj prakticky oboznámiť s funkciami noviniek, ako aj výrobkov, ktoré už sú na pultoch.
O 15. ročník FAST DAY bol medzi predajcami, veľkoodberateľmi a partnermi FAST PLUS veľký záujem. Foto: Zuzana Dudášová
V centre záujmu sú ekonomické a ekologické spotrebiče
Počas troch dní privítala výstava FAST DAY 110 odberateľov, ktorí si tu vybrali, čím oslovia svojich zákazníkov.
„Veľký záujem bol napríklad o bezzápachový kuchynský elektrický kompostér FoodCycler, najfarebnejšie kuchynské spotrebiče Sencor, televízor s uhlopriečkou 98‘‘ TCL za dostupnú cenu, zaujala aj značka Yenkee. Všeobecne je zvýšený záujem najmä o veľkú bielu techniku, keďže nové spotrebiče sú energeticky menej náročné ako staré modely, ďalej o smart technológie ako žiarovky či zásuvky, aj o aku program. Pozornosť si stále udržiavajú aj ekologicky šetrné produkty ako elektrokolobežky Sencor, či už spomínaný interiérový kompostér,“ približuje Nedeliak niektoré zaujímavé položky, s ktorými sa zákazníci môžu stretnúť už teraz, no najmä v predvianočnom období.
Nové logo s úsmevom
Nepochybne najväčšou novinkou bolo nové logo a claim siete elektropredajní PLANEO Elektro. „Evolučný redizajn sa svojou sviežosťou a hravosťou prihovára aj mladšej cieľovej skupine a zároveň zostáva jednoznačným aj pre našich verných zákazníkov,“ vysvetľuje marketingový riaditeľ FAST PLUS Martin Siblík. Odkaz nového vizuálu podčiarkuje aj claim „S úsmevom pre všetkých“.
„Úsmev je vo všeobecnosti vyjadrením spokojnosti a o tú nám v PLANEO ide predovšetkým. Týmto smerom sa bude uberať aj náš ďalší komunikačný koncept v spolupráci s PR agentúrou 10/10 Communications,“ dodáva Martin Siblík. Prvou predajňou s novým logom je práve v októbri otvorená už 54. predajňa PLANEO Elektro v Štúrove.