Canon v komunikácii do konca roku volí namiesto vianočnej témy blízku budúcnosť. Kampaň s názvom Nový rok. Nové príbehy sú spojené s predchádzajúcimi aktivitami firmy, teda s príbehmi, zachytenými a vytlačenými produktmi Canon. Vybrané produkty s darčekom a cashbackom predstaví spoločnosť Canon prostredníctvom kampane v on-line prostredí.

Videá a bannery budú zákazníkov lákať na stránku, ktorá im pomôže s výberom pravého produktu podľa ich potrieb. K výrobkom, ktoré si vyberie, môže zákazník získať zľavu formou hotovosti, cenné darčeky v podobe statívu a k tlačiarni si môže vybrať napríklad fotopapier alebo fotoalbum.

„Zavedenie celoeurópskej kampane v SR je známkou toho, že slovenský trh je v rámci celého Canonu stále viac dôležitejší,“ hovorí Eva Kučmášová, Corporate Communications & Marketing Services Manager. „Internetové prostredie je pre nás prioritou, preto celá kampaň prebieha práve na internete.“