Na základe prieskumu je zrejmé, že rok 2022 bol na bizarnosti vyhľadávané Slovákmi na Googli ešte plodnejší ako minulé ročníky. O všetkom hovorí infografika nižšie.
Ako vzniká tento výber? SEO špecialisti Visibility sa pri svojej práci na analýzach kľúčových slov pravidelne stretávajú s naozajstnými kuriozitami, a preto už siedmy rok pripravujú výber zvláštností, ktoré na konci roka spracujú.
Pri ilustračnom obrázku každej frázy nájdete číslo, ktoré hovorí, koľkokrát sa daná fráza vyhľadávala v priemere každý mesiac za posledných 12 mesiacov.
Ak vás zoznam zaujal, pozrite si aj výberovky za rok 2021, 2020, 2019, 2018, 2017 a 2016.
Autorom nápadu celej série je Mikuláš Prokop, komentáre k frázam napísal tento rok Vlado Čabák a autorka infografiky je Zuzana Lehocká.
Zdroj: Visibility.sk
Prečítajte si tiež