Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Volkswagen Slovakia sa stala najúspešnejšou firmou udeľovania výročných cien AICO Grand Prix 2018, kde odborná porota hodnotila najlepšie projekty v oblasti internej komunikácie na Slovensku. Zo súťaže si najväčší súkromný zamestnávateľ v krajine odniesol až tri prvenstvá, keď ovládol kategórie Offline, Online/Digital a Osobná komunikácia.

V Offline ocenila porota prehľadnú sociálnu brožúru so zamestnaneckými benefitmi, na ktoré spoločnosť vlani vynaložila vyše 23 miliónov eur. V Osobnej komunikácii triumfovala firma vďaka úspešnej „sťahovacej kampani“, vďaka ktorej si takmer 12-tisíc ľudí stiahlo modernú zamestnaneckú aplikáciu  VW SK. „Super appka, konečne si aj zamestnanci bez firemného e-mailu môžu rýchlo a jednoducho pozrieť, čo je nové a čo sa chystá,“ uviedol výrobný pracovník pre montáž Mikuláš Málik.

A práve aplikácia VW SK* ovládla kategóriu Online/Digital ako efektívny nástroj komunikácie s 13 700 spolupracovníkmi, z ktorých až 90 percent nemá v práci prístup k počítaču.Volkswagen Slovakia sa inovatívnym spôsobom stará o efektívnu komunikáciu a interakciu so spolupracovníkmi aj vo výrobnej oblasti bez prístupu k počítaču,“ podotkol Jozef Grega, vedúci oddelenia komunikácie. Projekt zamestnaneckej aplikácie zároveň postupuje do európskeho kola FEIEA Grand Prix 2018, ktoré sa uskutoční 22. novembra v slovinskej Ľubľane.

Značky: