Slovákov čím ďalej tým viac baví nakupovanie. Priemerne venujú nákupom potravín bezmála tri hodiny týždenne. To znamená, že za rok v obchode strávia celých šesť dní. Vyplýva to z prieskumu, ktorý pre spoločnosť Tesco zrealizovala agentúra Ipsos. Tým, pre ktorých je nakupovanie zábavou a zároveň chcú ušetriť čas, ponúka Tesco alternatívu v podobe donáškovej služby Potraviny Domov. Získajú tak viac času na rodinu a svoje obľúbené koníčky.

S internetovými nákupmi má skúsenosť deväť z desiatich Slovákov, 41 percent z nich si produkty a služby elektronickou cestou zaisťuje veľmi často. On-line najčastejšie nakupujú elektroniku, oblečenie a módne doplnky, ďalej domáce spotrebiče či kozmetiku a parfumy.[1] Pretože ľudia v dnešnej zrýchlenej dobe stále viac premýšľajú nad tým, ako naložia so svojím voľným časom, počet tých, ktorí si na internete objednávajú aj potraviny, stále rastie.

Mnoho ľudí sa s on-line nákupmi potravín ešte len zoznamuje, Tesco sa preto usiluje o to, aby zákazníci boli s ich službou maximálne spokojní a ocenili jej výhody. Výrobky, ktoré modro-biele dodávky rozvážajú do domácností, vyberajú preškolení nákupcovia rovnako starostlivo, ako by ich kupovali sami sebe.

Nakupovanie potravín on-line šetrí čas, energiu i prírodu. Vo virtuálnom prostredí sa mení aj nákupné správanie. Návšteva on-line obchodu napríklad nevyžaduje spisovanie nákupného zoznamu, zákazníci do svojho elektronického košíka dávajú skrátka to, čo im doma v chladničke či v špajze práve chýba. Dodávky spoločnosti Tesco sú navyše vybavené chladiacim a mraziacim priestorom, ktorý zabraňuje znehodnoteniu potravín náchylných voči teplotným výkyvom.

Služba Tesco Potraviny domov je v súčasnej dobe dostupná pre 1,5 milióna obyvateľov Slovenskej republiky vo viac ako 90 lokalitách zahŕňajúcich Bratislavu, Nitru, Trnavu, Košice, Prešov aj ďalšie mestá a ich široké okolie.

Rozvoz nákupov prebieha každý deň v týždni, a to v dvojhodinových intervaloch od 8 do 22 hodín. Doručovateľ privezie celý nákup až ku dverám, čo ocenia najmä seniorní klienti alebo matky vyťažené starostlivosťou o potomkov. V prípade, že zákazník nie je s niektorou z dovezených položiek spokojný, môže ju bez obáv odovzdať späť vodičovi.

Štandardná cena dovozu potravín prostredníctvom Tesco Potraviny domov začína od 1 €, o jej výške rozhoduje hodina, ktorú si klient pre obdržanie nákupu zvolí. Nákup možno zaplatiť dopredu on-line, prípadne sumu uhradiť kartou priamo vodičovi po prevzatí tovaru. Aktuálna ponuka novým zákazníkomTesco Potraviny domovteraz umožní získať prvý nákup so zľavou až 22 €.

Nakupovanie potravín on-line zažíva rozkvet a dáva ľuďom možnosť tráviť svoj voľný čas podľa svojich predstáv. Podľa spoločnosti Tesco možno vďaka nákupom na internete ušetriť až šesť dní v roku, ktoré klienti služby Tesco Potraviny Domov môžu stráviť so svojimi blízkymi a venovať sa tomu, čo ich baví a na čo často zložito hľadajú čas.

[1] Výsledky každoročného prieskumu MasterIndex pre rok 2015, ktorý bol realizovaný výskumnou agentúrou g82 na reprezentatívnej vzorke 801 respondentov starších ako 18 rokov.

Značky:

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.