Huawei Technologies a Nay prináša strategické partnerstvo. Máme sa na čo tešiť.
Obe značky sa spoja, aby otvorili dvere aj na tzv. open markete. Teda na voľnom trhu telefónov. Súčasťou tejto spolupráce bude uvedenie MateBook konvertibilného zariadenia, tabletu s klávesnicou.
Emil Huraj (NAY Elektrodom) hovorí o tom, že trh mobilných telefónov patrí k najdynamickejším na trhu. Je to vidieť aj na zmene orientácie prechodu zákazníkov. Už neplatí, že drvivá väčšina si kupuje telefóny u operátora. Totiž možno nečakane ľudia prechádzajú od operátorov práve k predajniam s elektronikou a tam si čoraz častejšie kupujú telefóny.
NAY má na Slovensku 36 predajní a na všetkých budú mať zastúpenie značky Huawei. Na 23 predajniach bude exkluzívne vystavenie telefónov. Samozrejme aj na zvyšných budú telefóny vystavené tak, ako sú zákazníci zvyknutí. Teda budú si ich môcť vyskúšať a zoznámiť sa s nimi bližšie.
Cieľom NAY je, aby bola značka Huawei najpredávanejšou značkou na slovenskom trhu. Zákazník si ľahko vyráta, že ho v NAYke kúpi výhodnejšie. Môže si kúpiť paušál na istotu, ktorým si ochráni hodnotu telefónu v prípade rôznych nepredvídateľných udalostí a poškodení.
P9 a P9 Lite sú telefóny, ktorými vstupujú na trh a chcú ich čo najviac propagovať a ukázať ich možnosti zákazníkom. Okrem toho bude cielenie portfólia na všetky cenové segmenty telefónov. Nájdete tu nielen vlajkové lode za výborné ceny ale aj cenové trháky v nižších výkonových skupinách.
NAY hovorí o medziročnom raste v predaji telefónov rastu o 100%, teda v preklade dvojnásobnom predaji oproti minulému roku.
NAY hovorí Ďalej o tom, že chce mať priamo na predajniach aj svoje servisné centrá. Vďaka tomu by opravovali telefóny priamo na mieste a celkovo by sa zrýchlil servisný proces. Hovoríme o opravách rôznych značiek, nielen o modeloch Huawei.