Online nákupy netreba odkladať, najlepšie je objednať si vianočné darčeky ešte v novembri. Pripomínajú to kuriéri Slovak Parcel Service, pre ktorých sú november a december najvyťaženejším obdobím v roku.    

Kuriéri sa na hlavnú sezónu pripravujú zvýšenými personálnymi kapacitami, modernizáciou vozového parku o elektrické dodávky, ako aj rozšírením kapacity triediacej linky v hlavnom distribučnom stredisku v Ivanke pri Dunaji.

„Už od začiatku novembra zaznamenávame zvýšený záujem o kuriérske služby. Ten na konci novembra pretrváva vplyvom globálnych akcií Black Friday a Cyber Monday. Záujem o kuriérske služby následne kontinuálne vzrastá až do vianočných sviatkov,“ vysvetľuje Ján Ťurek, konateľ Slovak Parcel Service.

Ak patríte medzi tých, ktorí si objednávajú darčeky cez internet, neodkladajte to a nenechávajte si online nákupy na poslednú chvíľu.

Slovak Parcel Service pri predvianočných nákupoch odporúča využívať SPS Parcel Shopy, pri ktorých kuriér doručí zásielku priamo do odberného miesta. Zákazník tak nemusí byť v kontakte s kuriérom, ale pohodlne si vyzdvihne svoj balík v niektorom z SPS Parcel Shopov.

V prípade klasických obchodných prevádzok má príjemca až sedem dní na prebratie zásielky, pri samoobslužných boxoch je to lehota 48 hodín. V oboch prípadoch stačí zákazníkovi na prevzatie zásielky SMS s kódom. Takýchto SPS Parcel Shopov je po celom Slovensku už 1500.

„Všetkým zákazníkom odporúčame využiť naše SPS Parcel Shopy, z ktorých si preberú balík vtedy, keď im to vyhovuje, a nemusia čakať na kuriéra. Vo väčšine prípadov je to navyše cenovo najatraktívnejšia možnosť doručenia zásielky,“ hovorí Ťurek.

Nakupujete na Vianoce cez internet? Tieto faktory môžu ovplyvniť čas doručenia zásielky:

  • nakupujte len cez overeného prevádzkovateľa internetového obchodu
  • zistite si, či je daný tovar na sklade
  • preverte si, či bude tovar zasielaný zo Slovenska alebo zo zahraničia
  • zistite si, či je možné platiť za tovar prevodom na účet alebo dobierkou u kuriéra
  • všímajte si lehotu doručenia, ktorú uvádza internetový prevádzkovateľ obchodu
  • uvádzajte správne údaje – najmä adresu doručenia a telefónne číslo

Značky: