Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Skupina ČSOB má od 1. apríla 2025 novú hovorkyňu. Komunikáciu, reputáciu značky a vzťahy s médiami bude zastrešovať Zuzana Fečová. Zuzana prichádza do ČSOB z televízie Markíza, kde pôsobila uplynulých 17 rokov, a to najskôr ako redaktorka publicistiky, neskôr ako redaktorka spravodajstva.

Slovenská ekonomika žije obzvlášť dynamické časy. Som rada, že ich môžem komunikovať optikou ČSOB, ktoré má pre mňa tie správne hodnoty, zmýšľa spoločensky zodpovedne, technologicky ultrarýchlo a súčasne s tým relevatne. Teším sa na nové výzvy,“ povedala hovorkyňa ČSOB Zuzana Fečová.

„Zuzana sa počas svojej novinárskej kariéry intenzívne venovala aj témam z oblasti ekonomiky, sociálnych vecí a spotrebiteľských tém. V témach z oblasti financií je tak veľmi dobre zorientovaná. Zároveň pozná veľmi dobre mediálne prostredie a potreby novinárov a novinárok pri ich práci. Preto sa tešíme na túto novú posilu v tíme,“ uviedla Anna Jamborová, manažérka Oddelenia komunikácie ČSOB.     

Oddelenie komunikácie v ČSOB dnes popri agende PR a externej komunikácie zastrešuje tiež aktivity marketingovej komunikácie, internej komunikácie, eventov, ČSOB nadácie a sponzoringu.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.