O2 umožní od 5. apríla zákazníkom uzatvoriť poistenie nových mobilných zariadení so službou O2 Poistka.
Poistenie je zamerané na prípady náhodného poškodenia alebo krádeže.
„Zákazníci si v O2 kupujú stále viac mobilných telefónov a tabletov, pričom našim cieľom je, aby si ich užívali naplno a bez obáv. Preto sme v spolupráci s poisťovňou pripravili produkt zameraný na ochranu v prípadoch náhodného poškodenia a krádeže, ktoré medzi zákazníkmi najčastejšie rezonujú. Poistenie môžu uzavrieť zákazníci O2 pri kúpe nového zariadenia a mesačné poistné sa uhrádza jednoducho prostredníctvom O2 faktúry.“ uviedla hovorkyňa O2 Martina Jamrichová.
O2 Poistka
Zákazníci si budú môcť pri kúpe nového zariadenia od O2 jednoducho uzavrieť poistenie pre prípady náhodného poškodenia. Služba O2 Poistka je poskytovaná v spolupráci s Maxima poisťovňou. Poistenie je možné uzavrieť na 24 mesiacov. Výška mesačného poistného za službu O2 Poistka závisí od kúpnej ceny zariadenia.
Cena služby O2 Poistka:
Názov produktu | Cena zariadenia | Mesačné poistné | Spoluúčasť – Fyzické osoby | Spoluúčasť – Právnické osoby |
O2 Poistka S | 0 – 200 EUR | 2,00 EUR | 10 EUR | 15 EUR |
O2 Poistka M | 200,01 – 400 EUR | 3,00 EUR | 20 EUR | 30 EUR |
O2 Poistka L | 400,01 – 1000 EUR | 5,00 EUR | 50 EUR | 75 EUR |
Mesačné poistné sa uhrádza jednoducho prostredníctvom O2 faktúry. Služba je dostupná aj firemným zákazníkom.