Aplikácia dostáva aj nové logo.

Obchod Play je digitálna platforma od spoločnosti Google, ktorá bola založená v roku 2012. Slúži tiež ako oficiálny obchod s aplikáciami pre operačný systém Android. Je však potrebné pripomenúť, že Obchod Play je nástupcom obchodu Android Market, ktorý bol spustený ešte v roku 2008.

Google pri tejto príležitosti pripravil pre aplikáciu aj nové logo, ktoré by malo ešte lepšie odrážať “spoločnosť Google a zodpovedá značke mnohých užitočných produktov a služieb”. Aj keď Obchod Play bol spustený 6. marca 2012, Google nám to pripomenul až teraz koncom júla. 

Google PlayZdroj: IT Home

5 oblastí, ktoré formovali Obchod Play:

  1. Google Play Pass a Google Play Instant predstavujú nové spôsoby využívania aplikácií a hier. Medzi ne môžeme zaradiť aj službu odmeňovania Google Play Points.
  2. Jedným z cieľov spoločnosti Google je sprístupnenie hrania na viacerých zariadeniach. Beta verzia aplikácie Google Play Games umožňuje na vybraných trhoch jednoduché hranie na telefóne so systémom Android, tablete, Chromebooku a počítači so systémom Windows.
  3. Google Play Protect je bezpečný a dôveryhodný priestor. Je to integrovaná ochrana pred škodlivým softvérom pre Android, ktorý každý deň skenuje a overuje viac ako 100 miliárd aplikácií. 
  4. Silnejšie zastúpenie v oblasti hier: Iniciatíva Obchodu Play s názvom Change The Game prostredníctvom výskumu, zapojenia mladých ľudí a partnerstiev oslavuje a posilňuje postavenie žien ako hráčok a tvorkýň. 
  5. Zdroje pre rodičov: V neposlednom rade je v Obchode Play pripravená aj karta pre Deti, ktorá rodičom pomáha ľahko nájsť a vybrať aplikácie schválené učiteľmi, zatiaľ čo v detskom režime Google Kids Space sa na vybraných tabletoch so systémom Android nachádzajú aplikácie, knihy a videá pre deti. Prínosným je aj Family Link. Aplikácia umožní určiť základné digitálne pravidlá, ktoré ich budú usmerňovať pri učení a hraní sa, ako aj objavovaní internetu.

Zdroj: Drod-Life, Google

Prečítajte si aj:

Značky: