Všimnete si rozdiel?

Spoločnosť Google logo Obchodu Play naposledy zmenila ešte v roku 2016. Je teda vidieť, že časté zmeny ikon svojich aplikácií nevykonáva, čo je na druhej strane dobre. Používatelia si tak nemusia príliš často zvykať na dizajnové zmeny. Pravdou pritom je, že aj dobre navrhnutá ikona alebo logo sa môže časom opozerať, takže je na dizajnéroch, aby v správny čas prišli s atraktívnymi zmenami.

Google Chrome logo 2022Zdroj: TheNextWeb
Google Chrome 2014 vs. 2022

Začiatkom tohto roka sme boli svedkami aj zavedenia nového loga prehliadača Google Chrome, ktoré sa od tohto pôvodného pri letmom pohľade takmer vôbec neodlišovalo. Všetko bolo potrebné dať do kriviek, a až potom vykonané “zmeny vystúpili na povrch”. Nová verzia je pritom jednoduchšia, farebnejšia a zbavila sa tieňov, čiže pôsobí plocho.

Zmeny nastali aj v samotných proporciách, čo je možné si všimnúť na väčšom modrom kruhu vo vnútri ikony, ako aj posunoch jednotlivých farebných polí. Je tak jasné, že zmeny sa týkajú predovšetkým detailov. 

Obchod Play staré vs. nové logoZdroj: 9to5google
Obchod Play staré vs. nové logo

Niečo podobné sa teraz deje aj s novým logom Obchodu Play, ktoré takisto vychádza z aktuálnej verzie. Vo svojom vnútri má trojuholníky, ktoré sú mierne posunuté, pričom celé logo je výrazne tmavšie. Zatiaľ však nevieme, kedy by sa toto nové logo malo stať oficiálnym aj pre hlavnú aplikáciu, hoci sa už začína objavovať v rámci aplikácií GPay a Google Pay. 

Zdroj: 9to5google

Prečítajte si aj:

Značky: