Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Komunikačná agentúra Seesame spravuje od polovice októbra komunikáciu online poisťovne Onlia na sociálnych sieťach. 

Komunikácia značky by sa mala viac sústrediť na prepájanie obsahu s benefitmi online poistenia a s úžitkom pre klientov.

„Vzhľadom na to, že náš predaj sa sústreďuje hlavne na online kanály, je pre nás mimoriadne dôležité, aby bola online komunikácia pre zákazníkov užitočná a prinášala im hodnotu,“ hovorí Radoslav Benč, riaditeľ marketingu a priameho predaja Onlia.

Komunikácia, ktorú navrhla agentúra Seesame, počíta s výraznejším prepájaním na benefity, ktoré Onliu odlišujú od iných poisťovní. „Dôležité podľa nás je, aby bola komunikácia značky zmysluplná. Posty na Facebooku by mali súvisieť s tým, čomu sa značka venuje a kde dokáže priniesť zákazníkom úžitok. Samozrejme hravým a nenúteným spôsobom,“ vysvetľuje Adam Cagáň, Account Manager Seesame.

Komunikácia na Facebooku by tak mala napríklad viac zapájať zákazníkov do diskusie, vytvárať im priestor na vyjadrenie svojich názorov a motivovať ich na zdieľanie vlastného obsahu. Seesame chce v komunikácii viac pracovať s krátkodobými minikampaňami, aktualizačnými momentmi a využívať nové funkcionality a technické možnosti sociálnej siete.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.