Ešte vyššiu dostupnosť internetu a istotu pripojenia v domácnosti prináša služba Záložný internet od Orangeu, ktorú Orange práve zaraďuje do ponuky. V prípade nečakaného výpadku pevného pripojenia nezostanete doma bez internetu, od Orangeu dostanete v takom prípade náhradu v podobe mobilného pripojenia.

V prípade nečakanej poruchy či výpadku pevného internetu v domácnosti dostanú zákazníci od Orangeu 10 GB dát na nasledujúcich 48 hodín. Môžete si zvoliť z troch možností služby podľa toho, kam si chcete záložné dáta aktivovať a ako plánujete Záložný internet využívať.

  • Môžete si ho aktivovať do modemu so SIM kartou – aj v prípade výpadku tak budete mať internet dostupný štandardne pre celú domácnosť cez Wi-Fi. Wi-Fi modem si môže zákazník zakúpiť za cenu 39 € jednorazovo alebo na splátky.
  • Alebo si ho aktivujete na svoje mobilné telefónne číslo do mobilného telefónu/smartfónu – v prípade výpadku tak získate záložné dáta na každé telefónne číslo na faktúre. Ak sú teda všetci členovia rodiny evidovaní na jednej faktúre – pod rovnakým variabilným symbolom, každý z nich dostane svojich 10 GB dát na 48 hodín priamo do mobilu (max. 10 SIM kariet).
  • A do tretice si môžete Záložný internet aktivovať na samostatnú SIM kartu  –v prípade výpadku si túto SIMku (jednorazový aktivačný poplatok za SIM kartu je 2 eurá) jednoducho vložíte do svojho smartfónu, tabletu či starého mobilu a bez ďalších poplatkov máte internet k dispozícii.

Ako postupovať v prípade výpadku fixného internetu?

Na aktiváciu záložných dát jednoducho stačí nahlásiť prebiehajúci výpadok pevného internetu cez Zákaznícku linku 905. Operátor výpadok overí a aktivuje záložné dáta, ktoré môže zákazník následne začať využívať. Služba je bezplatná. V prípade potreby (ak je pevné pripojenie nedostupné aj po 48 hodinách) môžete o záložné dáta požiadať opätovne. Ponuka platí od 8. apríla 2020.

Značky: