Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Od 1. 7. 2019 dochádza v spoločnosti Orange Slovensko k viacerým organizačným zmenám s cieľom zefektívniť a zjednotiť fungovanie predajných a marketingových kanálov, ako aj kvalitnejšie napĺňať zákaznícke potreby a zákazníkom prinášať ešte lepšiu užívateľskú skúsenosť.

S neustále narastajúcou dôležitosťou biznis segmentu bol Obchodný úsek transformovaný na úsek marketingu a obchodu pre biznis zákazníkov, zároveň bol vytvorený obchodný úsek pre rezidenčných zákazníkov a marketingový úsek pre rezidenčných zákazníkov. Významnou personálnou posilou na riaditeľskej úrovni je Luis de Torres, ktorý do Orangeu prichádza na pozíciu riaditeľa úseku stratégie, práva a veľkoobchodu.

„Verím, že aj novinky v samotnej organizácii spoločnosti Orange Slovensko prispejú k podpore našej novej stratégie, naplneniu firemného poslania a dosiahnutiu ambície našej spoločnosti. Na to, aby sa nám to podarilo, sme sa rozhodli zjednodušiť a zefektívniť náš operačný model a zjednotiť fungovanie predajných a marketingových kanálov,“ vysvetľuje zmeny v spoločnosti Orange Slovensko jej generálny riaditeľ a predseda predstavenstva Federico Colom.

Zuzana Nemečková

Riaditeľkou marketingu a obchodu pre biznis zákazníkov sa stala Zuzana Nemečková, ktorá od roku 2001 zastávala pozíciu obchodnej riaditeľky. Zuzana Nemečková bude od 1. júla zodpovedná za marketing a predaj biznis zákazníkom a vzťahy s veľkými korporátnymi klientmi, ako aj SME zákazníkmi.

Martin Hromkovič

Riaditeľom marketingového úseku pre rezidenčných zákazníkov sa stal Martin Hromkovič. Martin Hromkovič pôsobí v Orangei od roku 2001 na viacerých marketingových pozíciách, naposledy ako marketingový stratég. Ako riaditeľ marketingu pre rezidenčných zákazníkov bude zodpovedný za marketingovú a produktovú stratégiu, inovácie, zákaznícku skúsenosť a analýzy zákazníkov.

Radoslav Barka

Radoslav Barka bude ako riaditeľ obchodného úseku pre rezidenčných zákazníkov od 1. 7. 2019 zodpovedný za všetky predajné kanály Orangeu, či už predajné miesta, online, telesales, ako aj retenciu. Radoslav Barka pôsobí v Orangei od roku 2005 a od roku 2009 ako marketingový manažér a zástupca obchodnej riaditeľky.

Luis de Torres prichádza do spoločnosti Orange Slovensko zo spoločnosti Orange Španielsko, kde od roku 2008 pôsobil vo viacerých riaditeľských pozíciách v oblasti financií, naposledy ako riaditeľ auditu, interného kontrolingu a riadenia rizík, predtým ako finančný riaditeľ. V rokoch 2001 – 2006 pôsobil ako zástupca finančného riaditeľa vo Vodafone Španielsko.

Luis de Torres sa narodil v roku 1963. Vyštudoval ekonómiu na Univerzite Compultense v Madride a právo na Európskej Univerzite v Madride. Titul MBA získal na Instituto de Empresa v Madride. Je ženatý, má tri deti.

Luis de Torres

Ako manažér s bohatými skúsenosťami z oblasti financií, start-upov a integrácií spoločností prináša do spoločnosti Orange Slovensko takmer 24 rokov skúseností z medzinárodného prostredia z rôznych vedúcich a seniorských pozícií z oblasti telekomunikácií.

Luis de Torres ako riaditeľ úseku stratégie, práva a veľkoobchodu bude zodpovedný predovšetkým za smerovanie spoločnosti v nových oblastiach ako napríklad finančné služby, za právne záležitosti a veľkoobchodný model.

V pozícii nahrádza Ivana Martáka, ktorý v spoločnosti Orange Slovensko pôsobí od roku 2001 a od 1. 7. 2019 bude zastávať pozíciu Strategy expert.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.