Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Celkovo až 152 tisíc zákazníkov, čo predstavuje 5 % medziročný nárast, sa počas prvých troch mesiacov roku 2019 rozhodlo podpísať, alebo opätovne predĺžiť zmluvu na paušál alebo mobilný internet.

K 31. marcu 2019 Orange evidoval 2,788 mil. aktívnych zákazníkov mobilných a 208 tisíc zákazníkov fixných služieb, vrátane 80 tisíc zákazníkov digitálnej TV. Počet zákazníkov mobilných dátových služieb sa zvýšil na 1,44 milióna a počet zákazníkov pevného internetu, či už prostredníctvom FTTH, DSL alebo 4G siete narástol o 5 % na 187 tisíc.

Ešte rýchlejším tempom ako počet zákazníkov mobilných dátových služieb rástla v prvom kvartáli 2019 mobilná dátová prevádzka. V porovnaní s rovnakým obdobím roku 2018 preniesli zákazníci Orangeu v mobilnej dátovej sieti o 26 % viac dát, pričom už 73 % dát z celkového objemu 6,7 mil. GB bolo prenesených v 4G sieti. Tá je aktuálne dostupná pre 94,2 % populácie Slovenska. Jej rýchlosť a pokrytie naplno využíva aj neustále sa zvyšujúci počet zákazníkov s dátovými nonstop balíkmi, ktorý ku koncu marcu prekročil 80 tisícovú hranicu. Vďaka dátovým nonstop balíkom zákazníci získavajú neobmedzený prístup k určitým typom internetových služieb.

Dlhodobú snahu Orangeu prinášať rodinám čo najvýhodnejšiu komunikáciu ocenilo aj viac než 19 tisíc nových zákazníkov, ktorí si preniesli svoje číslo do Orangeu, čo je o 37 % viac ako v uplynulom roku. Naproti tomu, počet zákazníkov, ktorí sa rozhodli preniesť si svoje číslo z Orangeu k inému operátorovi, medziročne klesol o 12 % na 22 tisíc.

Výnosy spoločnosti Orange Slovensko k 31.3.2019 dosiahli 134,7 mil. eur. Viac než 22 % z výnosov za mobilné služby tvorili výnosy z mobilných dátových služieb, ktoré dosiahli hodnotu 22,3 mil. eur, čo predstavuje medziročný nárast o 3,5 %. Stále významnejšiu časť výnosov tvoria výnosy z fixných služieb. Na celkových výnosoch tvoria  6,3 % a medziročne zvýšili o takmer 10 % na 8,5  mil. eur.

Značky: