Pán Ostrovid vyberie najlepšiu ponuku na zľavovom portále
„Viac ako rok sme tvrdo pracovali na tom, aby ľudia na stránke cítili, že sme sa ako značka, ale aj ako firma posunuli výrazne vpred. Bolo to náročné obdobie s množstvom interných diskusií, no dnes sme úplne inde a verím, že to ocenia aj naši zákazníci,“ potvrdil zakladateľ portálu ZľavaDňa Zdenko Hoschek.
Na webovej stránke sa Pán Ostrovid prvýkrát objavil 16. novembra. „Chceli sme priniesť zapamätateľný marketingový koncept, ktorým by sme sa odlíšili od konkurencie a zároveň sme chceli ľuďom uľahčiť výber, poukázať na najlepšiu ponuku na trhu, na výnimočne produkty, či služby, ktoré sú u nás prvýkrát. Doteraz sme na to nemali na stránke a ani v komunikácii priestor,“ vysvetlil Hoschek.
Podobné články
Filmové a seriálové tipy v roku 2025
Ako to naozaj vyzerá v novom rýchliku Bratislava-Praha
OPPO Reno15: Tieto smartfóny očakávame, prídu aj do Európy
TOP 10 najobľúbenejších filmov na internete – 51. týždeň
TCL na CES 2026 ukáže budúcnosť zobrazovacích technológií a AI ekosystémov
VPN v Európe pod tlakom: EÚ zvažuje rozšírenie logovania dát