Spoločnosť Panasonic oznámila rozšírenie kompetencií súčasného českého vedenia s platnosťou od začiatku nového fiškálneho roka. Doterajší Business Director Panasonic Marketing Europe Česká a Slovenská republika, Peter Menky, po novom preberá vedenie ďalšieho regiónu, ktorého súčasťou sú Maďarsko a jadranské štáty (región Adriatic). Na pozícii Marketing Communication Manager pre všetky uvedené trhy ho podporí Martin Jedlička, súčasný marketingový manažér spoločnosti Panasonic Marketing Europe pre Českú republiku a Slovensko.
Peter Menky pôsobí v spoločnosti Panasonic od roku 2013. Na začiatku bol súčasťou obchodného oddelenia, ktoré od roku 2014 viedol ako obchodný riaditeľ. Od roku 2017 riadil všetky aktivity spoločnosti na českom a slovenskom trhu už ako regionálny riaditeľ. V novom fiškálnom roku sa jeho kompetencie ďalej rozširujú na vedenie ďalšieho regiónu, pod ktorý patria okrem Českej a Slovenskej republiky, tiež Maďarsko a jadranské štáty. Nový regionálny riaditeľ Peter Menky k svojmu vymenovaniu uvádza: „Nový región je pre mňa veľkou výzvou, pretože je špecifický a komplikovaný v mnohých ohľadoch: rôzne meny, kombinácia členských a nečlenských štátov EÚ, nižšie poistné limity pre klientov, rozdielna mentalita a mnohé ďalšie okolnosti. Verím však, že s dobre nastaveným biznis modelom, ktorý sme vybudovali v Prahe a ktorý budeme prispôsobovať lokálnym podmienkam, dokážeme s mojím novým tímom uspieť aj v tomto regióne. Urobím pre to maximum.“
Nových kompetencií sa s rozšírením regiónu ujal tiež marketingový manažér Martin Jedlička, ktorý pôsobí v spoločnosti Panasonic Marketing Europe od roku 2018 a teraz preberá vedenie marketingových oddelení regiónu s pôsobnosťou v Českej a Slovenskej republike, Maďarsku a jadranských štátoch (Marketing Communication Manager Czech, Slovakia, Hungary, Adriatic). Vo svojej predošlej, viac ako desaťročnej kariére na pozícii marketingového manažéra pôsobil Martin Jedlička v spoločnostiach LG Electronics alebo T-Mobile.
Martin Jedlička dodáva: „Naša úloha je jasná: pokračovať v komunikácii smerom k mladším generáciám a efektívne posilňovať povedomie o značke, čo sa nám skvele darilo v minulom roku. To isté chceme preniesť aj do novo zverených regiónov. Je to výzva, ale tešíme sa na ňu.“