Šnúra narodeninových osláv FunFónu vrcholí. Po tom, ako predstavil narodeninovú ponuku Centofka, ktorú si na sociálnej sieti vyskladali samotní zákazníci, prichádza operátor s ďalším zábavným prekvapením. Zákazníkom a fanúšikom prináša vianočný darček – online hru Záhada vianočného Kingdomu. A keďže päť rokov operátor spolupracoval so svojimi zákazníkmi skutočne intenzívne, obzrel sa v súvislosti s jubileom dozadu a v rámci bilancovania zhrnul svoje najdôležitejšie míľniky a úspechy.Vianocna_hra_FunFon2_nowatSociálne siete a online prostredie sú už tradičným miestom, kde zábavný operátor interaktívne komunikuje so svojimi zákazníkmi a fanúšikmi. Naposledy si mohli napríklad vyskladať pomocou lajkov, komentárov a zdieľaní príspevku na Facebooku narodeninový darček. Následne si ho mohli ako Centofku aktivovať všetci zákazníci FunFónu s profilom FunFón Férofka v podobe volaní, SMS a MMS za bezkonkurenčný 1 cent. A s prekvapeniami operátor pokračuje aj na Vianoce. „Aj počas Vianoc chceme našim zákazníkom a fanúšikom prinášať pravidelné dávky zábavy tam, kde je to pre nich prirodzené. Pripravili sme pre nich jedinečnú online hru, v ktorej musia pátrať po Záhade vianočného Kingdomu, vyriešiť Pištove úlohy a vyhrávať skvelé ceny,“ prezrádza brand manažérka FunFónu Ivana Nichtová.

Sú skutočne Vianoce v Kingdome ohrozené? Prečo tam miznú vianočné ozdoby, kto ukradol stromček, či odkiaľ vychádzajú zvláštne zvuky? Po tom všetkom môžu pátrať zákazníci i fanúšikovia FunFónu. Jednoduchá online hra na webe www.ohrozenevianoce.sk  pozostáva zo siedmich záhadných situácií, ktorých riešenie nájdu hráči v podobe indícií na svojej facebookovej stránke, webovej stránke FunFónu a najnovšie – aj na Instagrame s profilom @funfonsk, ktorý FunFón ako nový komunikačný prostriedok predstavil len minulý týždeň. Hráči sa po prekonaní jednotlivých levelov môžu tešiť na štandardne zábavné výhry i seriózne mobilné telefóny. Hra prebieha do 15.1.2016 a víťazi hlavných cien budú vyžrebovaní 18.1.2016.

5 rokov s mladými a pre mladých

Za päť rokov sa FunFón vyprofiloval na spoľahlivého plnohodnotného operátora a dokázal osloviť širokú masu zákazníkov, najmä mladšej cieľovej skupiny, ktorá hľadá cenovo výhodnú hlasovú a dátovú komunikáciu v kvalitnej mobilnej 3G sieti, ktorá je dostupná pre viac než 93 % populácie a v 4G sieti s dostupnosťou pre 64,7 % populácie Slovenska. Podarilo sa mu to aj vďaka dobre zvoleným krokom, ktoré vždy prispôsoboval očakávaniam a potrebám zákazníkov. Takto vyzerali v čase:

 

2010

Uvedenie FunFónu, ako 1. alternatívneho operátora, ktorý spojil výhodné mobilné komunikačné služby a zábavu, ponukou 6 centov za volania v sieti FunFón a 10 centov za volania v ostatných sieťach.
 

2011

Prvý operátor, ktorý priniesol volania na 3 čísla v sieti FunFónu na 3 roky zadarmo.
 

2012

Balíky minút, esemesiek, internetu v mobile či zábavný obsah ako odmena za dobitie kreditu.
 

2013

FunFón dáva neobmedzený prístup na sociálne siete Facebook a Pokec zdarma na 12 mesiacov.
 

2014

FunFón prináša najvýhodnejšie ceny za volania, SMS, MMS aj dáta za 7 centov prostredníctvom ponuky Férofka a 4G internet na pol roka zdarma pri prenose čísla.

Navyše ako prvý priniesol 4G internet aj pre zákazníkov s predplatenými kartami.

 

2015

FunFón Centofka: volania, SMS a MMS do všetkých sietí za bezkonkurenčný 1 cent; aplikácia Pištove vajcia: vyše 20-tisíc stiahnutí, víťazné priečky vo viacerých rebríčkoch najlepších hier a slovenských aplikácií.

Priazeň zákazníkov si FunFón získal vďaka výhodným ponukám, neopakovateľnému humoru a jedinečnému prístupu k zákazníkom. Ako jediný alternatívny operátor priamo so svojimi mladými zákazníkmi spolupracuje na tvorbe ponúk. Všetky populárne programy ako balík 500fka, Férofka či najnovšia Centofka, vznikli ako reakcia na potreby zákazníkov, a čo je podstatnejšie, v priamej spolupráci s nimi. FunFón rovnako zapojil zákazníkov do kreatívy nového loga FunFónu  či komunikačnej stratégie v spolupráci s Challengest. Najstarší slovenský alternatívny operátor vyhľadáva príležitosti, ako byť svojim zákazníkom nablízku nielen v oblasti telekomunikačných potrieb, ale aj všade tam, kde sa radi zabávajú. Je hrdým sponzorom filmových premiér atraktívnych pre svojich zákazníkov. Zábavné aktivity prenáša aj do svojej prítomnosti na hudobných festivaloch, hip-hopových eventoch  a v lete na kúpaliskách. Študenti sa s FunFónom stretávajú na obľúbenom evente Univerzitné hry, na internátoch či na lavičkách s integrovaným wi-fi pripojením rozmiestnených v univerzitných halách. Jeho výhodné volania a dátové služby využívajú aj všetci zahraniční študenti v programe Erazmus. V tomto trende – reagovať na požiadavky svojich zákazníkov a interaktívne ich zapájať – chce FunFón pokračovať i naďalej a prinášať im tie najlepšie zážitky a skúsenosť v spoľahlivej a rýchlej 4G sieti.

Značky: