Vyše 20-tisíc stiahnutí, víťazné priečky vo viacerých rebríčkoch najlepších hier a slovenských aplikácií. Tieto úspechy sa podarilo dosiahnuť aplikácii Pištove vajcia v priebehu necelých dvoch mesiacov po uvedení na trh. Zákazníci týždeň čo týždeň horlivo bojujú o najvyššie priečky a možnosť vyhrať skvelé ceny.
Koncom apríla sa aplikácia v App Store umiestnila v kategórii „Arcade“, „Family“ a „Games“ na 1. mieste a celkovo v rebríčku všetkých hier a aplikácií na 2. mieste. Hru, ktorá je dostupná pre smartfóny i tablety, si do zariadení s operačným systémom iOS stiahlo viac ako 4 300 užívateľov. V rebríčku Google Play na Slovensku sa Pištove vajcia v kategórii Games umiestnili na 4. mieste. Na Androide FunFón eviduje takmer 16 000 stiahnutí. Hráči sa môžu do hry registrovať aj cez Facebook, a tak k súťaženiu vyzývať aj svojich priateľov.
„Tešíme sa, že naša mobilná aplikácia upútala pozornosť a tak rýchlo si našla svojich fanúšikov nielen z radu FunFónistov. Zaujímavosťou je, že pokiaľ sa hráč do hry prihlási ako FunFónista, môže vyhrať kredit či Xbox, čo je pridanou hodnotou zábavy a očividne sme našich Funfónistov takýmto prístupom zaujali. O ceny každý týždeň bojuje množstvo zákazníkov, ktorí dokázali pokoriť týždenný alebo mesačný „čelindž“,“ informovala Ivana Nichtová, brand manažérka FunFónu.
Mobilný operátor FunFón priniesol na trh novú mobilnú aplikáciu a v ankete, ktorú následne realizoval, sa zaujímal o to, kde a ako často sa Slováci hrajú hry. Zistil, že najradšej sa hrávajú na toalete a najobľúbenejšie hry sú logické. Podľa výsledkov ankety sa hraniu mobilnej hry venuje niekoľkokrát denne až 50% opýtaných. Mobilné hry sa vo všeobecnosti podľa prieskumu hrajú skôr muži ako ženy a najsilnejšiu cieľovku tvoria mladí ľudia vo veku 15 až 20 rokov.