Stúpajúci počet vlastníkov Pixelov zároveň znásobuje aj počet problémov rôzneho charakteru.
Problémy s telefónom nemajú jednoznačný charakter a sťažnosti na Pixel alebo Pixel XL sa objavujú na rôznych spravodajských serveroch a fórach. Niektorí hovoria o mrznutí telefónu na krátky čas alebo dokonca na dlhší až na niekoľko minút. Dôvod, prečo sa to deje, mnohí nevedia. Nepodarilo sa im určiť aplikáciu alebo iný dôvod náhodného mrznutia.
Ďalší komentár k problémom je priamo z fóra podpory produktov Googlu. Ten hovorí o tom, že Pixel XL 128 GB náhodne prestane reagovať. Nedeje sa to len pri použití špecifickej appky alebo nejakej činnosti telefónu. Je to náhodné. Používateľ musí čakať niekoľko minút, kým telefón prejde na obrazovku zamknutia alebo umožní reštart dlhým držaním tlačidla vypnutia.
Problémy hlásia aj pri odinštalovaní aplikácií tretích strán, upozornenia s nefunkčným budíkom, alebo problémy s prehrávaním hudby a videa. No a ako perlička je nemožnosť prijať alebo uskutočniť hovory.
Uvidíme, ako bude tento problém pokračovať. Podľa týchto príznakov by mohlo ísť o problémy s hardvérom.
Komentár TOUCHIT
Sledovanie prémiových produktov je dnes detailnejšie ako inokedy. Používatelia majú internet, ako mocný nástroj rýchleho zdieľania. Pamätáte si však ešte, ako mrzli telefóny pred 10-15 rokmi? Jednoducho sa občas zasekli alebo vypli. Nemali sme také možnosti zdieľania, internet sa u nás prebúdzal. Takže bolo ťažko poukazovať na senzačné správy, ako nejaké zriadenie nefunguje správne. A vlajkových lodí by sa našlo u každého „hlúpeho“ telefónu.
Prinášame správy o tom, čo sa deje, zaujímajú nás problémy a riešenia. No tak ako vy aj my vieme, že všetko treba brať s rezervou. Telefóny Google alebo operátori vymenia a problém sa pravdepodobne odstráni.
Zdroj: BGR