Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Podnikanie v oblasti služieb vám poskytuje veľa príležitostí na automatizáciu obchodných procesov. Vysvetlíme vám, ako zákazníkom uľahčiť komunikáciu a zvýšiť vaše príjmy pomocou jednoduchej integrácie online rezervačného systému. Prečítajte si nasledovné výhody a dozviete sa viac.

Rezervácia kdekoľvekZdroj: elements.envato.com

Urýchlite rezervácie

Ľudia už nechcú v dnešnej dobe tráviť čas písaním e-mailov a telefonovaním na čísla, ktoré sú večne obsadené. Rýchly rezervačný systém zabezpečí zákazníkom jednoduché vytváranie rezervácii, ktoré netrvá dlhšie ako pár minút. Nemusia sa riadiť vašimi otváracími hodinami, pretože systém im bude k dispozícii 24 hodín denne a 7 dni v týždni.

Zhromažďujte cenné údaje

Vďaka automatizácii rezervačného softvéru budete môcť zhromažďovať množstvo informácií, ako napr.:

  • Kedy ľudia uskutočňujú väčšinu rezervácií?
  • Prečo ich rušia?
  • Ktoré z vašich služieb sú najobľúbenejšie?
  • Mení sa popularita služieb v závislosti od sezóny?

Čím lepšie pochopíte svojich zákazníkov, tým presnejšie môžete zamieriť svoju marketingovú stratégiu. Povedzme, že vlastníte športové štúdio a okrem služieb ponúkate aj produkty na zdravé stravovanie. Vďaka údajom zo systému zistíte, že zákazníci vytvárajú najviac rezervácií večer. V tomto čase im teda môžete poslať e-mail s aktuálnymi akciami, a keď navštívia stránku s úmyslom spraviť si rezerváciu, môžu si zároveň zakúpiť akciové produkty. Takto sa vaše proteíny, nízko kalorické sladkosti, diétne nápoje a polievky predajú rýchlejšie.

Rezervácia cez webZdroj: elements.envato.com

Zabezpečte skvelé služby zákazníkom

Ak prevádzkujete kozmetický salón, ľudia sa môžu hanbiť vás kontaktovať a požiadať o ošetrenie akné alebo depiláciu. Vďaka online rezervačnému systému sa vaši klienti budú cítiť pohodlnejšie. Do rezervačného systému môžete zahrnúť aj ďalšie informácie o službe. Napríklad: cena, krátky popis, zľavy, ako sa treba pripraviť. Čím viac informácií ponúknete vopred, tým rýchlejšie sa vaši klienti môžu rozhodnúť.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.