Neobmedzený paušál stále ponúka za 20 eur.
Radosť, operátor v appke, oslavuje 24. septembra už tretie narodeniny. Už tri roky prináša svojim zákazníkom atraktívnu ponuku cenovo výhodných programov, ktorých ceny sa nemenili ani v čase kríz.
Radosť pri tejto príležitosti uskutočnila online prieskum na vzorke 1000 respondentov využívajúcich služby niektorého z mobilných operátorov, ktorý zrealizovala spoločnosť Ipsos počas augusta 2023.
Až 78 % zákazníkov mobilných operátorov využíva na pripojenie k internetu platené balíčky dát. Prostredníctvom Wi-Fi sa pripája 14 % používateľov mobilných služieb a bez internetu funguje len 8 % zákazníkov. Mobilné pripojenie je mimoriadne obľúbené u zákazníkov Radosti, z ktorých až 94 % uviedlo, že vo svojom smartfóne využíva dáta od Radosti.
Takmer dve tretiny Slovákov neminie objem predplatených dát v programe
V rámci prieskumu až 62 % ľudí, ktorí využívajú dáta uviedlo, že objem predplatených dát vo svojom programe neminie. Tretina (34 %) ľudí tento objem minie, ale len 7 % si dáta v programe navýši alebo obnoví. Objem dát v niektorom z programov Radosti neminie až 73 % ľudí. Dáta si v balíčkoch obnovuje rovnako len 7 % respondentov, ktorí Radosť využívajú.
Takmer polovica (48 %) zákazníkov všetkých mobilných operátorov na Slovensku vníma ceny, ktoré platia za poskytované služby priaznivo. Radosť má takýchto zákazníkov až 8 z 10. Nepriaznivo vníma ceny za poskytované služby takmer pätina (19 %) zákazníkov všetkých operátorov. Aj medzi zákazníkmi Radosti sa nájde pesimista, je však jediný zo 100!
O radosti, šťastí a budúcnosti
Až 7 z 10 Slovákov (69 %) deklarovalo, že sú šťastní. Najšťastnejší (74 %) sú ľudia vo veku 35 až 44 rokov. Najväčšiu radosť Slovákom prináša možnosť urobiť radosť inému (88 %), rodina (84 %), príroda (83 %), či nové zážitky (81 %). Až polovica Slovákov (52 %) sa na svoju budúcnosť pozerá optimisticky. Najväčší optimisti sú študenti (62 %).
Zdroj: Radosť
Prečítajte si aj: