Deti z nadácie Rafa Nadal Foundation vytvorili kresby, ktoré boli použité pri návrhu limitovanej edície tenisovej tašky od spoločnosti Babolat. Kia a Babolat spojili sily nakoľko majú rovnaký postoj k podpore mobility a športu. Od rebrandingu svojej značky začiatkom roka 2021 pokračuje Kia v transformácii na pokrokovú a ekologickú spoločnosť prostredníctvom viacerých globálnych partnerstiev v oblasti športu a marketingu
Legendárny tenista Rafael Nadal predstavil limitovanú edíciu tenisovej tašky, ktorá je výsledkom spolupráce jeho dlhoročných partnerov, spoločností Kia a Babolat. Ako ústredný motív využíva tvorivé návrhy detí.
Na taške, z ktorej sa vyrobilo len 100 kusov, sú kresby Rafaela Nadala a jeho pohybových kreácií na kurte aj mimo neho, stvárnili ho deti z nadácie Rafa Nadal Foundation. Prostredníctvom umeleckých výtvorov mladých účastníkov na tému pohyb sa taška snaží vyzdvihnúť hlavnú myšlienku značky Kia – „Movement that inspires“– a Nadalove historické výkony ako jedného z najväčších tenistov všetkých čias.
„Je skvelé, že dvaja z mojich partnerov, ktorí ma podporovali od začiatku kariéry, sa dokázali spojiť a vytvoriť túto nádhernú tašku,“ vyjadril sa Rafael Nadal na adresu spoločností Kia a Babolat. „Moja nadácia je významnou súčasťou môjho života a je úžasné, že deti zohrali pri tvorbe dizajnu takú dôležitú úlohu. Potešilo ma, keď som si od detí vypočul, ako veľmi ich bavili samotné kresby a ako sa tešili z príležitosti, že sa ich návrhy objavia na tejto taške.“
Tieto ekologické kožené tašky ručnej výroby sa budú distribuovať po celom svete fanúšikom a priateľom Rafaela Nadala, ako aj študentom v nadácii a akadémii Rafa Nadal Academy. Jednu z tašiek ponúknu na svetovej aukcii a výťažok sa použije na podporu činnosti nadácie.
Kia a Babolat sú partnermi Rafaela Nadala už vyše 15 rokov. Úplne prvá vzájomná spolupráca oboch spoločností odštartovala na Australian Open 2021 a jej cieľom bolo vytvoriť tašku s logom Kia, ktorú tento legendárny španielsky tenista nosil počas turnaja. Sponzorovanie Rafaela Nadala spoločnosťou Kia trvá viac ako 20 rokov a zhoduje sa s jeho raketovým vzostupom až po zisk 20 grandslamových trofejí v dvojhre. Spoločnosť Babolat si zasa môže pripísať zásluhy za to, že významným spôsobom podporovala Nadalovu hru revolučnou technickou presnosťou a výkonom svojich inovačných rakiet a výpletov.
Čo majú spoločnosti Kia a Babolat spoločné, je ich neutíchajúce odhodlanie podporovať pohyb, inovácie a výkon – jedna v oblasti mobility a druhá v oblasti športu. Od začiatku 21. storočia, keď Kia a Babolat nadviazali partnerstvo s Rafaelom Nadalom, sa obe spoločnosti rýchlo vypracovali na veľkých hráčov vo svojich odvetviach vďaka tomu, že využili svoj mladícky zápal, sklony k technickým inováciám a odvážny prístup k dizajnu.
„V spoločnosti Kia sa tešíme, že môžeme osláviť nové hodnoty našej značky spolu s naším dlhoročným ambasádorom Rafaelom Nadalom a jeho nadáciou, ako aj so spoločnosťou Babolat. Táto spolupráca je unikátnou oslavou hodnôt, ktoré majú všetky štyri zúčastnené strany spoločné, a to vášeň, inšpiráciu a inovácie v záujme pokroku,“ povedal Artur Martins, vedúci globálnej divízie spoločnosti Kia pre značku a zákaznícke skúsenosti.
Pri navrhovaní tejto tašky stovky detí z nadácie Rafa Nadal Foundation nakreslili obrázky vecí, ktoré si spájali s Nadalom a jeho inšpiratívnymi pohybmi. Na zapracovanie do výsledného dizajnu tašky sa vybrali kresby, ktoré najlepšie vystihli Nadalov športový výkon, pestrý štýl a charizmu.
„Bolo dôležité, aby sa v rámci dizajnu rovnako výrazne prejavili jedinečné osobnosti oboch spoločností, Kia aj Babolat. Celá taška je oslavou pohybu. Jasné farby a umelecké zaoblenia na taške kreatívnym spôsobom zachytávajú Nadalovu životnú energiu a originalitu,“ uviedol Nicolas Fradet, produktový riaditeľ spoločnosti Babolat.
„Deti boli nesmierne nadšené tým, ako ich kresby ožili na jednej z Rafových tašiek. Tento projekt je pre nadáciu naozaj dôležitý, nielen kvôli zvýšeniu povedomia o našej práci, ale aj pre inšpiráciu detí,“ povedal Maria Perello, riaditeľ nadácie Rafa Nadal Foundation.