Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Po deviatich rokoch úspešného budovania značky, nedávnom spustení mobilnej a TV aplikácie prichádza Fitshaker s ďalšou novinkou. Svojich užívateľov poteší kompletným rebrandingom svojej identity.

Najznámejšia* aplikácia na cvičenie oznámila komplexný redizajn a zjednotenie vizuálnej komunikácie. „Cítili sme, že je čas na zmenu. Chceli sme zatraktívniť dizajn a byť ešte bližšie k našim fitshakeráčkam, komentuje rebranding CEO Fitshakera Peter Švaral. Tento krok je súčasťou stratégie na posilnenie brandu a zlepšenie vizuálneho vnímania značky.

Nová, vyšperkovaná vizuálna identita Fitshakera zahŕňa prepracované logo, ktoré odstraňuje figurálny charakter postavy a zavádza nový štylizovaný ťah písmena A. Tento tvar symbolizuje úsmev a pozitivitu, hodnoty, ktoré Fitshaker chce naďalej prinášať do života žien.

Farebná škála vychádza z pôvodnej palety a rozširuje sa o nové farby ako oranžová a fialová, ktoré predstavujú energiu, kreativitu a túžbu po pokroku. Tieto odtiene spolu s ďalšími novými farbami, reprezentujúcimi populárne Fitshaker výzvy, umožňujú lepšiu orientáciu používateľov a okamžité vizuálne rozlíšenie jednotlivých výziev. Pravidelné výzvy budú komunikované v samostatných farebných škálach s vlastným geometrickým badge prvkom signifikantným pre danú výzvu. Sviežosť a nežnosť vizuálov dopĺňajú kreslené doodles rôznych tvarov a podčiarknutí.

Typografia značky bola tiež zjednotená a zladená s používaním jediného základného fontu doplneného o alternatívny font. Táto zmena spolu s pridanými doodle líniami zvyšuje variabilitu typografického štýlu značky.

Fitshaker, známy svojím kvalitným videoobsahom, preniesol novú identitu aj do videí a ďalších formátov, čím posilnil svoju vizibilitu na sociálnych sieťach, v online baneroch, printových inzerciách a ďalších plochách. Navyše nová vizuálna identita bola aplikovaná aj na produkty značky od obalov až po merch, poskytujúc tak konzistentný a moderný vzhľad.

Nová identita vznikala v spolupráci s agentúrou GALTON Brands, ktorá sa už 15 rokov venuje brandingu a budovaniu značiek: Navrhnúť identitu značky s takou silnou komunitou, akú má Fitshaker, bolo pre nás nielen kreatívnou výzvou, ale aj zaujímavou biznis skúsenosťou. Vždy nás totiž baví spolupracovať s klientom, ktorý má odvahu urobiť zmenu a do centra diania postaviť potreby zákazníkov.

Hodnoty sú kľúčom k úspechu

Chceme byť vzorom pre všetky ženy, ktoré túžia po zmene, snažia sa viac hýbať, zdravšie stravovať a mať šťastnejšie dni, približuje Katka Rakúsová, Head of Marketing vo Fitshakeri, v článku o hodnotách značky.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.