Slúchadlá Hama uRage SoundZ 7.1 ponúkajú rozumný pomer ceny, kvality audioreprodukcie a extra funkcií.

Sú ľahké a vyrobené z kombinácie plastu a kovu. Polstrované mušle umožňujú pohodlné nosenie, z vonkajšej strany sú podsvietené na modro. Osvetlený je aj hrot mikrofónu.

Výrobca sa chváli 7-kanálovým zvukom, ktorý je možné aktivovať prostredníctvom softvéru. Odkaz na jeho stiahnutie sa nachádza v balení. Avšak aj v prípade, že si tento softvér nestiahnete, neprídete o nič dôležité. Záleží od subjektívnych preferencií, v redakcii sme preferovali používanie týchto slúchadiel v prednastavenom režime. Vtedy máte k dispozícii iba tradičný stereozvuk, ale ten je vo veľmi dobrej kvalite. Slúchadlá sú tak vhodné nielen na hranie, využijete ich na sledovanie filmov alebo počúvanie hudby.

Aktivácia filmového či hudobného režimu 7-kanálového zvuku spôsobuje určité skreslenie, ktorému sa v snahe o vytvorenie priestorového zvuku nevyhnete. Otázkou tak ostáva, či preferujete verné podanie a čistý zvuk alebo vyžadujete priestorový zvuk. Medzi režimami sa dá rýchlo prepínať.

Slúchadlá Hama uRage SoundZ 7.1 prinášajú aj ďalšiu extra funkciu a tou sú vibrácie oboch mušlí. Tie vibrujú podľa toho, čo práve počúvate. Pri hraní akčných hier či sledovaní filmov budú sprevádzať streľbu či výrazné výbuchy, pri počúvaní rokovej hudby vhodne dopĺňajú basy. Vibračná funkcia nie je prehnane výrazná, takže vás nebude rušiť. Ak by sa tak stalo, môžete si ju vypnúť pomocou tlačidla na diaľkovom ovládači slúchadiel. Nachádza sa na kábli a umožňuje regulovať hlasitosť slúchadiel a tiež zapnúť alebo vypnúť mikrofón.

Headset má 2,5-metrový kábel a k počítaču sa pripája pomocou USB konektora. Iný spôsob pripojenia nie je k dispozícii. Ignorujúc špeciálne funkcie, na slúchadlách oceňujeme najmä kvalitu zvuku a pokiaľ chcete aj niečo extra, Hama uRage SoundZ 7.1 to ponúka.

Cena: 50 €

Zapožičal: HAMA SLOVAKIA