Toto je v podstate referenčný televízor postavený na OLED technológii a prispôsobený presne na premietanie hollywoodskych filmov. Jeho základom je procesor HCX PRO, súčasne kombinuje HDR10 +, Dolby Vision a HLG Photo. Vo výbave má reproduktory netradične smerujúce nahor a podporuje normu Dolby Atmos. Zvuková časť bola pritom spracovaná spolu so špecialistami Technics s využitím technológie Jeno Engine.

Rozlíšenie obrazu je 4K a ten je farebne verný originálu. Voči predchádzajúcim televízorom Panasonic dosahuje GZ2000 výrazne vyšší jas. Televízor podporuje aj hlasové ovládanie a dá sa zapojiť do systému inteligentnej domácnosti.

Predáva sa v uhlopriečkach 65 a 55 palcov. Na naladení OLED displeja sa podieľali špičkoví svetoví technici. Vylepšenia sa týkajú jasu a kontrastu a najlepšie výsledky sme dosiahli pri filmoch s HDR formátom. Panasonic GZ2000 si výborne poradí aj so zložitými scénami pri rýchlych zmenách jasu a kontrastu. To je typické pre akčné filmy alebo športové prenosy. Posilnená je kresba v najtmavších hodnotách RGB spektra. Televízor sa dá aj používateľsky kalibrovať.

Zvuk je tu samostatná kategória. Tým, že má 2 × 20 W reproduktory orientované do stropu, dostáva zvuk priestorový charakter. Vpredu je ešte ďalší stredový 20 W reproduktor + je tu klasická výbava štyroch trojpásmových reproduktorov. Dolby Atmos potom vyplní celý priestor a verne kopíruje dej na obrazovke. Vychutnáte si hlasy, efekty, výbuchy, koncerty, a to všetko znie priestorovo aj bez externého soundbaru. Prekvapili nás basy, ktoré dokázal produkovať taký tenký televízor. Už pri inštalácii televízora pritom určujete, ako je televízor umiestnený v miestnosti a podľa toho sa prispôsobí aj šírenie zvuku. Plný zvukový výkon televízora je 140 W a súčasťou zvukového systému sú aj 4 pasívne membrány.

Hlavná obrazovka je jednoduchá a dá sa prispôsobiť

Vylepšený bol aj systém My Home Screen 4.0, pričom používateľské prostredie sa dá prispôsobiť podľa vlastných predstáv. My sme zmenili úvodnú obrazovku, pridali sme sem Netflix a YouTube a vypustili Amazon.

Aplikačná výbava odpovedá súčasným požiadavkám

Panasonic GZ2000 bol zatiaľ najlepším televízorom v našej redakcii, ale je to vyvážené jeho vysokou cenou.

Cena: 65-palcová verzia – 3849 €, 55-palcová verzia 2889 €