Multimediálny reproduktor presne podľa našich predstáv.

Teda až na blikajúce svetlo. Ale pre mladých a ako doplnok na party je to celkom dobrá vec. Blikať môže v troch režimoch, a to zakaždým v rytme hudby a nakoniec sa dá aj vypnúť. Priamo tlačidlom z reproduktora.

Nepotrebujete žiadnu mobilnú aplikáciu. Ak si ju však nainštalujete, poskytne vám možnosť spárovať tento kúsok s ďalšími kompatibilnými modelmi, nastaviť blikanie ako aj ďalšie špecifické vlastnosti. Aplikácia Sony Music Center sama zistí, aký reproduktor je pripojený a na základe toho pre každý z nich poskytne odpovedajúce funkcie. Celkovo sa dá pripojiť 100 reproduktorov a zapojiť ich tak, aby nielen hrali to isté, ale aj synchrónne blikali.

Ide o stereo reproduktor s pasívnym basovým meničom. Zvuk je veľmi dobrý, a to dokonca v režime Extra Bass. Na výber je ešte štandardný režim a živý. Štandardný je vhodnejší pri filmoch, aby ste ich nemali také prebasované, najmä dialógy. Extra Bass jednoznačne na hudbu a živá sa hodí na párty. Reproduktor je naklonený do výšky, čiže odpadá potreba niekam ho umiestňovať, napríklad na úroveň uší. Zvuk sa dobre šíri a dostatočne si ho vychutnáte.

Označenie reproduktora/ Technické parametreSony SRS-XB21
Typ2.0
Frekvenčný rozsah [Hz]20 ÷ 20 000
Výkon RMS [W]N/A
Aux ináno
Bluetooth4.2
Výstup na slúchadlánie
NFCáno
Ovládaniehlasitosť, hudba, hovory
OdolnosťIP67
Výdrž batérie [h]12
Vyhotovenieplast
Rozmery [mm]193 × 72 × 65
Kvalita zvuku4/5
Výbava4/5
Pomer cena/možnosti4/5
Cena [EUR s DPH]120,00

Na hornej strane má políčko s čipom NFC a ovládací panel. Slúži na párovanie, ovládanie hlasitosti, hudby a hovorov. Všetko pogumované a celý povrch je obalený vláknami. Celok je obalený pletivom. Len na spodnej strane sú gumové nožičky na správne postavenie reproduktora.

Vďaka tomu má certifikát odolnosti pri páde na preglejku z výšky 1,22 metra. No a pokojne ho môžete poumývať vo vode. Zadné tlačidlá na párovanie, vstupný audiokonektor a microUSB konektor sú pod gumovým krytom. Je vodotesný a odolný voči prachu podľa štandardu IP67.

Vďaka jeho tvaru sa dá vložiť do držiaka na vodu na bicykli. Primárne je totiž určený na to, aby poslúžil vonku. Použiť ho však môžete kdekoľvek. Na ozvučenie detskej izby bude akurát, výkonom možno až príliš. Vie totiž hrať poriadne nahlas. Najlepšie skúsenosti sme mali s kvalitou do stredne vyššej hlasitosti. Na jedno nabitie vydrží hrať do 12 hodín bez svetelných efektov.

• hudobný výkon
  • kvalita s režimom Extra Bass
  • výdrž batérie
  • odolnosť

• príliš jednoduchý LED systém v tomto modeli

Sony SRS-XB21 je správne navrhnutý reproduktor. Má odolnosť voči vode, užitočné funkcie, dokonca NFC a ešte aj dobre hrá. Firma má v ponuke aj rozmernejšie reproduktory z tejto série. Nám sa páčil jeho primeraný rozmer. Hodí sa aj ako hlavný reproduktor do bežnej izby. Režim Extra Bass má Sony v ponuke roky a vie, ako z neho vyťažiť čo najviac. Žiadne dunivé basy prehlušujúce zvyšok tónového spektra, ale vyladená technológia, ktorá dotvára samotnú hĺbku zvuku.

Zapožičal: Sony Slovensko

Cena: 120 EUR