Ukážka toho, že aj za super nízku cenu sa dajú vyrobiť bezdrôtové slúchadlá. Tieto majú aretáciu na silikónovom návleku.

Sú teda vhodné na pohybovo náročnejšie činnosti. Slúchadlá sú v klasickom vyhotovení, teda s káblom vedeným poza krk. Výrobca skombinoval dva nezávislé prvky na kábli, aký má Sony, do jedného. Takže batériu aj tlačidlá na ovládanie už nájdete na jednom prvku. Vedie z pravej mušle a na naše prekvapenie nie je ťažký. Pravé slúchadlo držalo v uchu stabilne.

Ovládací prvok mohol byť spracovaný aj lepšie. Tento pripomína stavebnicu z lega. Tlačidlá sú ale ľahko dostupné. Aj tu majú zdvojenú funkciu. Jedno stlačenie upraví hlasitosť, dlhé podržanie preskočenie skladieb. V ovládacom prvku je mikrofón, slúchadlá Trust Sila využijete aj na telefonovanie. Batéria vydrží prehrávanie hudby do šiestich hodín. Kábel je plochý a jeho pevnosť nám pripadala podstatne vyššia ako pri modeli od Sony.

Názov modelu/Technické parametreTrust Sila
Typbezdrôtové
Veľkosť meniča [mm]15
Odhlučnenie od okolianemá
Funkcia handsfreeáno
Frekvenčný rozsah [Hz]20 ÷ 20 000
Typ konektoramicroUSB
Hmotnosť [g]16
Vlastné odhlučnenie3/5
Odhlučnenie od okolia2/5
Kvalita reprodukcie2/5
Káble bez zamotávania4/5
Pomer cena / reprodukcia3/5
Cena [EUR s DPH]24,9

Zvuk

Zvuk, to bolo niečo, o čom sme výrazne pochybovali už pri rozbaľovaní slúchadiel. Veď za takúto cenu a ešte aby aj dobre hrali? Dobre, povedzme, že slúchadlá nie sú úplne top model. Avšak nie sú ani prepadák. Celkovo sme zvuk vnímali ako s nejakým priestorovým filtrom. Sú žánre, ktoré na takejto úprave hrajú veľmi dobre. Priestrannosť zvuku bola vlastne jediným parametrom, ktorý sme si tu všimli. S tým ide ale ruka v ruke horšie podanie stredov a tvrdšie basy.

TOP argument

• Cena športových slúchadiel

• pevný kábel
  • výdrž na batériu
  • pevne držia v uchu

• priestorový efekt zvuku

Trust Sila sú bezdrôtové. Predsa len sa dajú takéto bezdrôtové slúchadlá vyrobiť za cenu pod 30 €. Nepatria medzi top modely, no pokojne ich odporučíme každému, kto chce niečo na behanie a nehľadá chybu v každom tóne.

Zapožičal: Trust

Cena: 24,90 €