Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

  • Revolut plánuje rozšíriť svoju prítomnosť na Slovensku kombináciou aktivít, ktoré siahajú od lokalizácie a vylepšenia produktov až po marketingové iniciatívy.
  • Kampaň pod názvom Budúcnosť bankovníctva predstavuje na rozdiel od iných bánk inovatívne produkty Revolutu, ako nevyhnutnú výbavu pre všetkých, ktorí hľadia do budúcnosti. 
  • Revolut ohlásil investície vo výške 450 miliónov EUR do strategických marketingových a predajných aktivít, ktoré bude tento rok rozvíjať v Európe, s ambíciou osloviť 50 miliónov zákazníkov na celom svete.

V rámci misie vybudovať prvú skutočne globálnu banku Revolut ohlasuje investície vo výške 450 miliónov EUR do strategických aktivít marketingu a predaja, ktoré bude tento rok rozvíjať v Európe, s ambíciou osloviť 50 miliónov zákazníkov na celom svete do konca roka 2024 a dosiahnuť medziročný 40 % nárast.

Na Slovensku, kde je Revolut v súčasnosti najsťahovanejšou finančnou aplikáciou a pôsobí ako digitálna banka s viac ako 200-tisíc zákazníkmi, chce spoločnosť do konca roka 2024 zdvojnásobiť počet svojich zákazníkov. Investícia plánovaná pre slovenský trh v roku 2024 bude v porovnaní s minulým rokom o 93 % vyššia.

Wiktor Stopa, vedúci stratégie rastu Revolutu, uvádza: „Sme najsťahovanejšou finančnou aplikáciou na trhu a plánujeme neustále rásť. Darí sa nám získavať si srdcia čoraz väčšieho počtu slovenských zákazníkov vďaka vynikajúcej používateľskej skúsenosti a našim inovatívnym produktom. Sme dokonalým kandidátom stať sa bankovým účtom na každodenné používanie.

S cieľom informovať stále viac zákazníkov o všetkých skvelých funkciách, ktoré Revolut ponúka a vďaka svojej inovácii sme nastavili nový štandard v bankovníctve. Zároveň spúšťame aj našu doteraz najväčšiu televíznu kampaň pod názvom Budúcnosť bankovníctva, ktorá sa dostane na Slovensko a ďalšie európske trhy v roku 2024.“

Kampaň Budúcnosť bankovníctva kombinuje TV reklamu, vonkajšiu reklamu (OOH – out of home), vonkajšiu digitálnu reklamu (DOOH – digital out-of-home) a sociálne siete a zobrazuje, ako sa Revolut neustále vyvíja a stáva sa nevyhnutným pre tých, ktorí sa pozerajú vpred, na rozdiel od bánk, ktoré už dlhé roky stagnujú.

Nielenže Revolut ponúka svojim zákazníkom najnovšie technológie na správu peňazí prostredníctvom bankového účtu s nízkymi poplatkami, jednoduchým používaním kedykoľvek a kdekoľvek, ale integruje aj doplnkové služby v porovnaní s tým, čo je bežne dostupné v mnohých tradičných bankách. Vďaka tomu je Revolut ideálny prostriedok na správu všetkého, čo sa týka peňazí. Patria sem výdavky, sporenie, sledovanie, investovanie, prispievanie, rezervovanie hotelov a zážitkov, zarábanie cashbacku, zľavy a mnoho ďalších funkcií.

Kampaň Budúcnosť bankovníctva nie je jedinou marketingovou aktivitou, ktorú Revolut chystá na tento rok. V roku 2023 sa spoločnosť rozrástla z 25 na 35 miliónov zákazníkov na celom svete, čo je masívny nárast podporený kľúčovými marketingovými iniciatívami zameranými na nadviazanie kontaktu so zákazníkmi z rôznych oblastí vďaka reklamnej kampani Your Way In, veľkým podujatiam ako La Velada v Španielsku, kampaniam celebrít ako je Gerry Scotti v Taliansku a ďalšie. V roku 2024 Revolut výrazne zvyšuje svoje povedomie prostredníctvom ďalšej série pôsobivých iniciatív, ktorých cieľom je dostať sa do kontaktu so zákazníkmi, ktorí sa zúčastňujú veľkých športových a hudobných podujatí – zápasy NBA v Paríži vo Francúzsku a v najbližších mesiacoch aj festival Sziget v Maďarsku. Revolut zároveň spolupracuje aj so známymi menami v spoločnosti a čoskoro oznámi ďalšie iniciatívy.

„Napriek značným investíciám, naše kľúčové kanály rastu zostávajú organické: ponúkame kompletný a cenovo dostupný produkt, ktorý na trhu patrí medzi tie s najjednoduchším používaním, čo znamená, že naši spokojní zákazníci sú skutočnou hnacou silou nášho rastu,“ dodáva Wiktor Stopa.

Značky: