- Hodnota značky Allianz stúpla za jeden rok o 11,5 % na 20,85 miliardy dolárov
- Už piaty rok za sebou je Allianz najcennejším poisťovateľom vo svetovom rebríčku Best Global Brands spoločnosti Interbrand
- S medziročným postupom o tri miesta na 31. priečku Allianz naďalej prekonáva konkurenciu aj odvetvie
Už piaty rok po sebe bola Allianz vyhlásená za svetovú poisťovňu číslo jeden v rebríčku najlepších globálnych značiek spoločnosti Interbrand 100 Best Global Brands 2023. S dvojciferným rastom 11,5 % stúpla hodnota značky Allianz na 20,85 miliardy dolárov, čo v porovnaní s rokom 2022 predstavuje nárast o 2,15 miliardy dolárov.
Allianz zároveň prvýkrát prekročila hodnotu 20 miliárd dolárov a posunula sa o tri miesta na 31. priečku medzi najrýchlejšie rastúce globálne značky sveta. Tieto výsledky tiež dokazujú, že Allianz z hľadiska rastu predbehla aj priamych konkurentov a odvetvie.
Základom čoraz väčšieho vplyvu značky Allianz sú jej vyššie výnosy aj silné ziskové marže. K rastu značky prispelo jej 159-tisíc zamestnancov, 116-tisíc agentov a 100-tisíc maklérov, ktorí denne napĺňajú poslanie spoločnosti – „Staráme sa o vašu budúcnosť“.
Značke Allianz dôveruje 122 miliónov zákazníkov v 70-tich krajinách sveta. Okrem starostlivosti o svojich zákazníkov, zamestnancov a investorov, bol ocenený aj záväzok Allianz voči ľuďom na celom svete. Ten zahŕňa programy na pomoc deťom postihnutým katastrofami, finančnú gramotnosť pre núdznych a tiež podporu športovcom a fanúšikom pred olympijskými a paralympijskými hrami v Paríži 2024.