Samsung potvrdzuje svoje postavenie jednotky na trhu digitálnych displejov. Tento rok to dokazuje rekordnými predajmi.
Spoločnosť Samsung Electronics Co., Ltd. dnes oznámila, že sa už po pätnástykrát v rade stala najpredávanejšou značkou v oblasti digitálnych displejov podľa výskumnej spoločnosti Omdia. Týmto znovu potvrdzuje svoju vedúcu pozíciu medzi výrobcami v tomto odvetví.[1]
Podľa údajov spoločnosti Omdia si Samsung v roku 2023 vydobyl 33 % podiel na celosvetovom trhu digitálneho značenia, pričom predal viac ako 2 milióny kusov, čím stanovil nový predajný rekord.[2]
„Tento úspech je odrazom nášho záväzku k inováciám a taktiež dokazuje, že sa vieme prispôsobiť dynamickému trhovému prostrediu a potrebám našich zákazníkov,“ vyhlásil Hoon Chung, výkonný viceprezident Visual Display Business divízie Samsung Electronics.
„Naším cieľom je aj naďalej poskytovať našim zákazníkom špecializované produkty, riešenia a služby, ktoré budú presne vyhovovať ich najrôznejším potrebám.“
Samsung Electronics pravidelne prináša na trh širokú škálu digitálnych panelov, ktoré sú navrhnuté s ohľadom na špecifické potreby trhu.
- The Wall, svetovo prvý modulárny displej s Micro LED technológiou. Jeho modulárny formát umožňuje používateľom prispôsobiť veľkosť, pomer a tvar podľa individuálnych preferencií a potrieb.
- Inteligentné Signage displeje ponúkajú jedinečný zážitok ponorenia sa do deja vďaka ultra tenkému profilu a jednotnému dizajnu rámu.
- Vonkajšie displeje, ktoré sú špeciálne prispôsobené pre športové podujatia, veľké akcie a nabíjacie stanice pre elektrické vozidlá. Tieto obrazovky z radu vonkajších displejov sú navrhnuté pre optimálnu viditeľnosť za akýchkoľvek poveternostných podmienok.
- Samsung interaktívne displeje, e-tabule optimalizované pre vzdelávanie, vďaka ktorým budú mať vyučujúci aj študenti všetky vzdelávacie nástroje na dosah ruky.
Rozšírenie série The Wall predstavuje inováciu a pokročilú technológiu, ktorú prináša Samsung. Produkty, ako The Wall All-in-One a The Wall for Virtual Production, získali zákazníkov svojím mimoriadnym komfortom a flexibilitou použitia, zatiaľ čo The Wall sa stal displejom prvej voľby pre luxusné hotely, ako Atlantis The Royal v Dubaji a Hilton Waikiki Beach na Havaji.
Samsung sa drží na čele v oblasti výroby digitálneho značenia vďaka jeho záväzku k inováciám produktov a služieb. Napríklad jeho predstavenie prvého transparentného displeja Micro LED na svete v januári tohto roku bolo odborníkmi označené za ďalšiu generáciu na poli komerčných displejov. Túto inováciu potvrdilo aj americké spravodajské médium o audiovizuálnych technológiách rAVe, ktoré ho označilo za „Najúžasnejší LED“ a „Najlepší transparentný displej“.
Nedávne spustenie platformy Samsung Visual eXperience Transformation (VXT) je ďalším príkladom inovatívnych riešení, ktoré Samsung ponúka v oblasti displejov. Táto cloudová platforma prepája obsah a diaľkové ovládanie digitálnych značení na jednom bezpečnom mieste a taktiež ponúka riešenia a služby, ktoré idú nad rámec obyčajného hardvéru a zaisťujú hladký chod a správu pre používateľov.
Predpovedá sa, že globálny trh s digitálnymi značeniami zažije v nadchádzajúcich rokoch rýchly rast s očakávaným ročným nárastom o 8 %. To by malo viesť k odhadovanej veľkosti trhu 24,6 miliárd dolárov do roku 2027, čo predstavuje výrazný nárast oproti 14 miliardám dolárov v roku 2020.[3]
[1] Omdia Q4 2023 Public Display Report; na základe objemu predaja. Poznámka: Televízory pre spotrebiteľov nie sú zahrnuté.
[2] Omdia Q4 2023 Public Display Report; na základe objemu predaja. Poznámka: Televízory pre spotrebiteľov nie sú zahrnuté..
[3] Podľa kombinovaných tržieb z predaja LCD a LED značenia. Omdia Q4 2023 Public Displays Market Tracker (okrem televízorov pre spotrebiteľov), Omdia Q4 LED Video Displays Market Tracker.