Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Samsung potvrdzuje svoje postavenie jednotky na trhu digitálnych displejov. Tento rok to dokazuje rekordnými predajmi.

Spoločnosť Samsung Electronics Co., Ltd. dnes oznámila, že sa už po pätnástykrát v rade stala najpredávanejšou značkou v oblasti digitálnych displejov podľa výskumnej spoločnosti Omdia. Týmto znovu potvrdzuje svoju vedúcu pozíciu medzi výrobcami v tomto odvetví.[1]  

Podľa údajov spoločnosti Omdia si Samsung v roku 2023 vydobyl 33 % podiel na celosvetovom trhu digitálneho značenia, pričom predal viac ako 2 milióny kusov, čím stanovil nový predajný rekord.[2] 

„Tento úspech je odrazom nášho záväzku k inováciám a taktiež dokazuje, že sa vieme prispôsobiť dynamickému trhovému prostrediu a potrebám našich zákazníkov,“ vyhlásil Hoon Chung, výkonný viceprezident Visual Display Business divízie Samsung Electronics.

Naším cieľom je aj naďalej poskytovať našim zákazníkom špecializované produkty, riešenia a služby, ktoré budú presne vyhovovať ich najrôznejším potrebám.“ 

Samsung Electronics pravidelne prináša na trh širokú škálu digitálnych panelov, ktoré sú navrhnuté s ohľadom na špecifické potreby trhu. 

  • The Wall, svetovo prvý modulárny displej s Micro LED technológiou. Jeho modulárny formát umožňuje používateľom prispôsobiť veľkosť, pomer a tvar podľa individuálnych preferencií a potrieb.
  • Inteligentné Signage displeje ponúkajú jedinečný zážitok ponorenia sa do deja vďaka ultra tenkému profilu a jednotnému dizajnu rámu.
  • Vonkajšie displeje, ktoré sú špeciálne prispôsobené pre športové podujatia, veľké akcie a nabíjacie stanice pre elektrické vozidlá. Tieto obrazovky z radu vonkajších displejov sú navrhnuté pre optimálnu viditeľnosť za akýchkoľvek poveternostných podmienok.
  • Samsung interaktívne displeje, e-tabule optimalizované pre vzdelávanie, vďaka ktorým budú mať vyučujúci aj študenti všetky vzdelávacie nástroje na dosah ruky. 

Rozšírenie série The Wall predstavuje inováciu a pokročilú technológiu, ktorú prináša Samsung. Produkty, ako The Wall All-in-One a The Wall for Virtual Production, získali zákazníkov svojím mimoriadnym komfortom a flexibilitou použitia, zatiaľ čo The Wall sa stal displejom prvej voľby pre luxusné hotely, ako Atlantis The Royal v Dubaji a Hilton Waikiki Beach na Havaji.  

Samsung sa drží na čele v oblasti výroby digitálneho značenia vďaka jeho záväzku k inováciám produktov a služieb. Napríklad jeho predstavenie prvého transparentného displeja Micro LED na svete v januári tohto roku bolo odborníkmi označené za ďalšiu generáciu na poli komerčných displejov. Túto inováciu potvrdilo aj americké spravodajské médium o audiovizuálnych technológiách rAVe, ktoré ho označilo za „Najúžasnejší LED“ a „Najlepší transparentný displej“. 

Nedávne spustenie platformy Samsung Visual eXperience Transformation (VXT) je ďalším príkladom inovatívnych riešení, ktoré Samsung ponúka v oblasti displejov. Táto cloudová platforma prepája obsah a diaľkové ovládanie digitálnych značení na jednom bezpečnom mieste a taktiež ponúka riešenia a služby, ktoré idú nad rámec obyčajného hardvéru a zaisťujú hladký chod a správu pre používateľov. 

Predpovedá sa, že globálny trh s digitálnymi značeniami zažije v nadchádzajúcich rokoch rýchly rast s očakávaným ročným nárastom o 8 %. To by malo viesť k odhadovanej veľkosti trhu 24,6 miliárd dolárov do roku 2027, čo predstavuje výrazný nárast oproti 14 miliardám dolárov v roku 2020.[3] 


[1] Omdia Q4 2023 Public Display Report; na základe objemu predaja. Poznámka: Televízory pre spotrebiteľov nie sú zahrnuté.

[2] Omdia Q4 2023 Public Display Report; na základe objemu predaja. Poznámka: Televízory pre spotrebiteľov nie sú zahrnuté..

[3] Podľa kombinovaných tržieb z predaja LCD a LED značenia. Omdia Q4 2023 Public Displays Market Tracker (okrem televízorov pre spotrebiteľov), Omdia Q4 LED Video Displays Market Tracker.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.