Mimozáručná oprava prémiových telefónov Samsung je teraz jednoduchšia.

Pokiaľ vlastníte niektorý z telefónov Samsung Galaxy S7, S7+, S8, S8+, S9, S9+, Note8 a potrebujete záručnú alebo najnovšie aj mimozáručnú opravu, napr. kvôli rozbitému displeju, nemusíte už cestovať do servisu. Po novom stačí iba zavolať na infolinku Moje Galaxy – 0800 66 53 77 a dohodnúť si vyzdvihnutie telefónu na ľubovoľnej adrese. Cena tohto prémiového servisu je v prípade mimozáručných opráv 16 eur. V prípade záručných opráv je služba zdarma pre telefóny zo slovenskej a českej distribúcie.

Priebeh opravy je nasledujúci – kuriérovi odovzdáte váš telefón a on vám po dobu opravy požičia náhradný telefón z prémiového radu S či Note podľa dostupnosti. Za požičaný telefón sa zaručíte čiastkou podľa typu telefónu od 330 do 550 eur, ktorá bude do doby jeho vrátenia zablokovaná na vašej platobnej karte. Po ukončení opravy vás dispečer infolinky Moje Galaxy kontaktuje a dohodne sa s vami na odovzdaní opraveného a vyzdvihnutí zapožičaného prístroja.

Pokiaľ by ste v prípade mimozáručnej opravy nesúhlasili po zaslaní cenovej kalkulácie s opravou, zaplatíte okrem 16 eur za vyzdvihnutie a následné doručenie vášho zariadenia a dočasné požičanie druhého telefónu aj 7,50 eur za urobenú inšpekciu, teda diagnostiku a zistenie poruchy. Mimozáručná oprava je dostupná aj pre telefóny z EÚ distribúcie, nie vždy je však dostupný softvér pre konkrétnu krajinu distribúcie, ktorý môže byť zľahka odlišný od slovenskej distribúcie.

Zdroj: Samsung

Prečítajte si aj:

Ako funguje servisné stredisko Samsung na Slovensku?

Roman Kadlec

Roman Kadlec
Testujem inteligentné hodinky, robotické vysávače, smartfóny a herné zariadenia. Sledujte ma na sociálnych sieťach @roman_fitit