Trafila sa však kórejská spoločnosť do čierneho?

Podobnú marketingovú stratégiu sme mohli v minulosti sledovať oveľa častejšie. Najnovšia kampaň spoločnosti Samsung sa zameriava na fotoaparáty, kde sa oproti sebe postavili modely Galaxy S21 Ultra a iPhone 12 Pro Max.

Prvé 15 sekundové video  vyzdvihuje funkciu Space zoom vlajkovej lode od Samsungu. Oba fotoaparáty sú nasmerované na Mesiac a postupne sa k nemu približujú, aby sa ukázalo, že Galaxy S21 Ultra má väčšie priblíženie ako iPhone 12 Pro Max. V konečnom dôsledku sa porovnáva 100× digitálne priblíženie pri Galaxy S21 Ultra s 12× digitálnym priblížením iPhonu 12 Pro Max. Tento rozdiel je na zamyslenie, pretože už smartfóny strednej triedy od Samsungu ponúkajú 30× digitálny zoom.

Druhé video sa zameriava na ďalšie objektívy iPhonu 12 Pro Max, ktorých predmetom je sendvič so syrom. Do priameho porovnania sa tak dostávajú 108 Mpx fotoaparát z Galaxy S21 Ultra proti 12 Mpx fotoaparátu iPhone 12 Pro Max. Výsledok porovnania je taktiež zreteľný.

Tieto dve videá Samsung ešte okorenil sloganom „Vylepšenie vášho telefónu by nemalo byť downgrade“.

Aj napriek tomu, že Samsung uštedril Applu ďalší „marketingový úder„, Apple sa stal vo 4. kvartáli 2020 najpredávanejšou značkou smartfónov. Dokonca modelový rad iPhone 12 je celosvetovo najpredávanejším radom smartfónov v 1. kvartáli roka 2021. Je pravdepodobné, že tento trend bude pokračovať aj v nasledujúcom štvrťroku.

Aj keď séria Galaxy S21 pomáha Samsungu dosahovať rekordné zisky, je zrejmé, že spoločnosť sa stále cíti ohrozená svojim americkým konkurentom.

Zdroj: AndroidAuthority

Prečítajte si aj:

Samsung Galaxy S21 vs. iPhone 12: Ktorý fotí lepšie? (FOTOTEST)