Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Samsung spustila novú online kampaň s názvom #JednoduchsiZivot.

Hlavným cieľom je najmä prostredníctvom videí zo „Samsung domu snov“ ukázať, ako domáce spotrebiče môžu svojimi funkciami maximálne zjednodušiť život ich užívateľom. Vo videách sa tak objavia inteligentné práčky, chladničky, mikrovlnné rúry alebo inovatívne vysávače. Kampaň pobeží až do 3. decembra.

„Pre účely kampane sme si vybrali populárne české a slovenské osobnosti, ktoré sme pozvali do domu snov, kde im spotrebiče Samsung výrazne zjednodušia život. S každým z trojice Dara Rolins, Roman Šebrle a Adriana Poláková sme následne natočili štyri krátke videá, v ktorých ukazujú výhody našich spotrebičov,“ uviedla Tereza Vránková, riaditeľka marketingu a komunikácie spoločnosti Samsung Electronics Czech and Slovak

Kampaň bude trvať deväť týždňov. V Česku najmä na serveroch aktualne.cz, stream.cz, prozeny.cz a seznam.cz, na Slovensku na feminity.sk, modrykonik.s k, diva.sk a mnohých ďalších. Po celú dobu bude kampaň prebiehať aj na sociálnych sieťach Facebook, Instagram a Youtube.

Značky: