Všetkým zákazníkom sa zároveň ospravedlňuje za spôsobené nepríjemnosti.

Samsung dnes zverejnil nové bezpečnostné pokyny pre všetkých majiteľov Galaxy Note7 na Slovensku ako s pôvodnými, tak i vymenenými zariadeniami. Samsung dôrazne žiada, aby zákazníci prestali mobilný telefón používať, zálohovali svoje dáta a uviedli prístroj do vypnutého stavu.

Samsung Electronics potvrdil, že spolupracuje so všetkými obchodnými partnermi v celom európskom regióne na spustení náhradného programu, v rámci ktorého si budú môcť zákazníci vymeniť ich Galaxy Note7 za Galaxy S7, prípadne Galaxy S7 edge. Zákazníci pritom budú môcť využiť vyplatenie rozdielovej čiastky za obstaranie iného modelu, prípadne si nechať vrátiť plnú sumu za nákup Galaxy Note7. Ak v rámci predobjednávkovej akcie dostali k telefónu napr. VR okuliare, zostanú im ako poďakovanie za spôsobené komplikácie.

Všetky informácie o tom, ako bude výmenný program prebiehať, budú k dispozícii na internetových stránkach www.samsung.sk. V prípade akýchkoľvek otázok je možné kontaktovať infolinku spoločnosti Samsung na čísle 0800 726 786.

Každému majiteľovi Galaxy Note7 bude ponúknutá jedna z možností:

  • Výmena zariadenia Galaxy Note7 za Galaxy S7 alebo Galaxy S7 edge s vyplatením rozdielovej sumy
  • Vyplatenie plnej sumy za nákup Galaxy Note 7

Prečítajte si aj:

Smutný príbeh Galaxy Note 7 končí. Samsung pozastavuje predaj, definitívne ukončil výrobu (doplnené)

 

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.