Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Značka adidas si v tendri vybrala komunikačnú agentúru Seesame na zastrešenie svojich marketingových aktivít na Slovensku so začiatkom spolupráce od februára 2017.

Úlohou agentúry bude aktivácia zákazníkov cez online aj offline kanály značky. Seesame bude mať na starosti kreatívu a realizáciu integrovaných kampaní.

„V rámci tendra sme videli skvelé návrhy agentúr. Pri Seesame nás nezaujal len ideový koncept, ale najmä komplexnosť a jasná orientácia na výsledok,“ hovorí Ladislav Šiška, Senior Brand Manager adidas.

Kreatívny a digitálny tím Seesame už pracuje na prvých kampaniach pre nového klienta. „Náš prístup staviame na dobrej znalosti cieľových skupín a na tom, ako uvažujú. Sme tak schopní postaviť kampane, ktoré sú užitočné rovnako pre zákazníkov ako aj pre značku. Sme radi, že sa v tendri naše a klientovo uvažovanie stretlo,” hovorí Peter Jančárik, Strategist & Partner Seesame.

Značky: