Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Koronavírová pandémia zásadne ovplyvnila podobu mnohým podujatí a konferencií po celom svete. Výnimkou nebol ani Marketing Festival, ktorý sa nakoniec bude konať 3. a 4. septembra 2020 v úplne novom formáte.

„Na začiatku koronavírovej pandémie sme dlho a veľmi opatrne rozmýšľali, ako sa s touto situáciou vysporiadať. Ako jediné rozumné riešenie sa ukázalo práve prenesenie Marketing Festivalu do online prostredia“ povedal Jindřich Fáborský, zakladateľ Marketing Festivalu, jedného z najprestížnejších odborových podujatí v Európe.

Možnosť natočenia prednášok spíkrov sa výrazne skomplikovala predovšetkým kvôli obmedzeným možnostiam cestovania a protikoronavírových opatrení týkajúcich sa zhromažďovania sa v New Yorku a Londýne.

„V posledných týždňoch sme intenzívne sledovali, kedy sa situácia v New Yorku a v Londýne zlepší a budeme môcť začať s natáčaním našich rečníkov. Situácia sa ale zlepšuje a konečne sa môžeme s produkčnými tímami pustiť do práce a začať natáčať našich spíkrov,“ doplnil Honza Kostera, ktorý je zodpovedný za line-up vystupujúcich na Marketing Festivalu.

„Posledné mesiace boli naozaj veľmi náročné, pretože dlho nebolo jasné, jak a kedy budeme môcť ohlásiť termín tohtoročného a v mnohým smeroch výnimočného Marketing Festivalu. Našťastie už máme jasno a na začiatok septembra sa veľmi tešíme,“ dodal Jindřich Fáborský.

Ako prebehne tohtoročný Marketing Festival Online?

Marketing Festival Online sa bude konať 3. a 4. septembra v zhruba dvoch päťhodinových blokoch, počas ktorých sa budú striedať predtočené prednášky spíkerov s live-streamovanými Q&As s vybranými rečníkmi.

Spíkri Marketing Festivalu Online

Rečníkov Marketing Festivalu doplní aj ďalšie meno – Richard Shotton, autor svetovo uznávanej knihy The Choice Factory, ktorá sa pohybuje na pomedzí behaviorálnej psychológie, reklamy a marketingu.

Ďalšími už ohlásenými rečníkmi sú:

  • Les Binet a Peter Field, autori bestselleru Effectiveness in Context, ktorý hltajú marketéri po celom svete, a zároveň uznávaní matadori marketingovej efektivity s viac ako troma dekádami skúseností. Túto prednášku označujú sami organizátori podujatia ako „príležitosť, ktorá príde raz za život.“
  • Dave Trott, kreatívny riaditeľ, copywriter a autor knihy Predatory Thinking One Plus One Equals Three, ktorý stál u zrodu reklamných agentúr Gold Greenlees Trott, Bainsfair Sharkey Trott a Walsh Trott Chick Smith a v roku 2004 získal D&AD President’s Award za celoživotný prínos v reklame.
  • Helen Edwards, skúsená brand konzultantka, ktorá počas svojej kariéry pomáhala budovať brand spoločnostiam ako Johnson & Johnson, Avon, BBC Worldwide a ďalším.
  • Tom Goodwin, jeden z najcitovanejších technologicko-marketingových guru, bývalý viceprezident Zenith, ktorý novo pôsobí v Publicis Groupe.
  • Ana Milicevic, expertka na digitálne médiá a spoluzakladateľka Sparrow Digital.
  • Drayton Bird, direct marketingový guru, ktorého chváli aj sám velikán reklamy David Ogilvy.
  • Vikki Ross, copywriterka, ktorej slová dávali hlas najväčším svetovým značkám ako sú Virgin Media, Body Shop, Sainsbury’s, Tesco a Paperchase.

Značky: