Na Slovensku je otvorená nová predajňa Smarty v bratislavskom Avione. Má plochu 150 m2 a ponúka to najlepšie zo sveta elektroniky. Už začiatkom mesiaca odštartovala aj prevádzku doména rovnomenného e-shopu Smarty.sk.
Za predajňou stojí skupina Smarty BRANDS, ktorá na českom trhu funguje už 10 rokov. V rámci skupiny tu fungujú e-shopy JRC, Smarty a iWant Apple Premium Reseller.
Súčasť konceptu predajní je aj Brloh
Táto skupina na Slovensku vlastní od roku 2021 sieť ikonických predajní Brloh s ponukou špeciálne pre gaming. Tie sa postupne začlenia do vznikajúcej siete Smarty, kde budú tvoriť osobitnú gamingovú zónu práve pod označením Brloh.
V kamennej sieti nájdete na jednom mieste to najlepšie zo Smarty.sk, aj gamingový sortiment Brlohu. Pobočky prepoja predaj na mieste, výdaj tovaru z e-shopu a servis zákazníkom Smarty aj Brlohu.
Ako nám pri našom rozhovore povedal zakladateľ a majiteľ Smarty BRANDS Petr Syrůček: Okrem expanzie kamenných predajní a úspešného štartu e-shopu sa určite budeme zameriavať na vdýchnutie nového života Brlohu. Ten dostane v novom koncepte predajní viac priestoru. Našou ambíciou je aj postupné rozšírenie ponúkaného portfólia.“
Výrazné zľavy pre všetkých
Prvá predajňa oficiálne otvorí svoje brány v sobotu 25. marca. Na návštevníkov čaká sprievodný program, známy tech influencer Ducklok ale predovšetkým výrazné zľavy – 20 % zľavy na sortiment Samsung, 10 % na vybrané produkty Apple, akciový PS5 bundle s God of War: Ragnarok a Horizon Forbidden West v hodnote 599,99 €, Nintendo Switch za 239,99 €, Akcia 3+1 na Pokémon TCG a mnohé ďalšie.
Expanzia do celého Slovenska
Smarty plánuje postupne expandovať mimo Bratislavy na celé Slovensko a do konca roka otvorí niekoľko vynovených pobočiek, v ktorých si budete môcť vybrať a vyskúšať mobilné telefóny, počítačové hry aj konzoly, kúpiť herný merch a zároveň sa s predajcom poradiť, ako najlepšie na mieru nastaviť vlastný počítač, alebo ako si zariadiť smart home.
Práve konzultačná činnosť je hlavnou výhodou Smarty.sk v porovnaní s konkurenciou ako je napr. NAY alebo Datart. Personál je špeciálne vytrénovaný aby vedel poradiť s tovarom, ktorý predajňa ponúka. Z predajne by ste mali odchádzať s pocitom, že ste si kúpili presne to, čo potrebujete. Určite to nie je o najnižšej predajnej cene, je to o komplexnom balíku služieb a tovaru. K tomu patrí aj slogan predajne – Stačí len pípnuť – ozvete sa s požiadavkou a tá bude splnená.
Zdroje: vlastné, Smarty.sk
Prečítajte si tiež