Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Motorola vymenovala Juttu Peinze za marketingovú riaditeľku skupiny Mobile Business Group (MBG) pre región EMEA. Peinze má viac ako 20 rokov skúseností v technologickom sektore a do MBG nastúpila po tom, čo bola marketingovou riaditeľkou v spoločnosti Asus. Pred spoločnosťou Asus získala Peinze pôsobivé skúsenosti v mobilnom priemysle, keďže predtým pôsobila v spoločnostiach Nokia a Huawei. Vo svojej funkcii v spoločnosti Motorola bude Peinze zohrávať kľúčovú úlohu pri urýchľovaní dynamiky podnikania MBG v regióne EMEA, keďže značka rozvíja svoju stratégiu rastu. Raketový rast v oblasti MBG v regióne EMEA nasleduje po neuveriteľne silnom hospodárskom roku FY21/22, v dôsledku čoho je EMEA kľúčovým odvetvím spoločnosti Motorola.

Spoločnosť Motorola je súčasťou skupiny Intelligent Devices Group spoločnosti Lenovo, ktorá je celosvetovo pôsobiaca a zahŕňa obchodnú jednotku PC a inteligentných zariadení a skupinu Mobile Business Group. Jej portfólio produktov, riešení, softvéru a služieb siaha od osobných počítačov a smartfónov až po inteligentnú spoluprácu a riešenia rozšírenej a virtuálnej reality (AR/VR).

Som veľmi rada, že sa pripájam k tímu spoločnosti Motorola v takom vzrušujúcom období s významným potenciálnym rastom v regióne EMEA,“ povedala Jutta Peinze. „Som presvedčená, že značka má zatiaľ najsilnejšiu pozíciu na to, aby prostredníctvom svojho širokého portfólia zariadení zachytila dopyt na trhu a dosiahla raketový rast v celom regióne. Teším sa, že budem môcť spojiť svoje bohaté skúsenosti z technologického a mobilného sektora s nadšením pre vedenie dynamického tímu a budovať súčasnú pozíciu spoločnosti Motorola ako lídra na trhu a podporovať jej chuť rásť”. Peinze vystrieda Jamesa Atkinsa, ktorý viedol marketingovú divíziu spoločnosti Motorola v regióne EMEA viac ako dva úspešné roky. Atkins zostáva v spoločnosti, kde prejde na novovytvorenú pozíciu riaditeľa pre eCommerce MBG EMEA. V tejto pozícii bude James zohrávať kľúčovú úlohu pri podpore telco biznisu spoločnosti Motorola v regióne EMEA a pri rozvoji eCommerce stratégie značky.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.