Platforma Oracle Marketing Cloud sa rozširuje o riešenie na optimalizáciu zákazníckej skúsenosti
Spoločnosť Oracle oznámila podpísanie dohody o kúpe firmy Maxymiser, popredného poskytovateľa cloudového riešenia pre marketingových špecialistov. Softvér Maxymiser im umožňuje presnejšie testovať, cieliť a personalizovať webové stránky aj mobilné aplikácie pre rôznych zákazníkov. Maxymiser každý mesiac optimalizuje 20 miliárd interakcií z hľadiska zákazníckej skúsenosti (customer experience, CX); túto službu využívajú prestížne značky, ako je Allianz, HSBC, Lufthansa, Tommy Hilfiger a Wyndham.
Riešenie Oracle Marketing Cloud je dnes celosvetovo najrýchlejšie rastúcou softvérovou platformou na podporu moderného marketingu. Pripojením funkcií systému Maxymiser umožní ešte efektívnejšie riadiť marketingové programy v rámci všetkých digitálnych kanálov aj celého životného cyklu zákazníka.
„Firmy stále častejšie hľadajú inovatívne cesty, ako odlíšiť svoje značky od konkurencie, zvýšiť návratnosť investícií aj lojalitu zákazníkov. Cestou k tomu je optimalizácia zákazníckej skúsenosti,“ uviedol Thomas Kurian, prezident produktového vývoja v spoločnosti Oracle. „Platforma Oracle Marketing Cloud v spojení s riešením Maxymiser teraz marketingovým špecialistom umožňuje prestať sa o preferenciách zákazníkov dohadovať, ale poskytnúť im požadovanú formu služby bez ohľadu na použitý komunikačný kanál alebo zariadenie.“
„Pomáhame podnikom využívať vedu o dátach na systematické testovanie a predpovede zákazníckych preferencií. Podniky s našou pomocou dokážu zákazníkom ponúkať unikátne, na mieru prispôsobené služby,“ dodáva Tim Brown, výkonný riaditeľ firmy Maxymiser. „Sme presvedčení, že spojenie platforiem Maxymiser a Oracle Marketing Cloud ďalej rozšíri možnosti týchto riešení.“