Stellantis vyzýva majiteľov vozidiel Citroën C3 (2. generácia) a DS3 (1. generácia), vyrobených v rokoch 2009 až 2019 a vybavených airbagmi značky Takata, aby okamžite prestali používať svoje vozidlá. Výzva platí pre celú Európu.

Majitelia dotknutých vozidiel budú informovaní a vyzvaní, aby neodkladne kontaktovali autorizovaný servis kvôli bezplatnej výmene airbagov. Cieľom je predísť vážnym bezpečnostným rizikám spojeným s možnou poruchou airbagov.

Vozidlá zahrnuté do výzvy na okamžité zastavenie používania už boli súčasťou prebiehajúcej rozsiahlej zvolávacej kampane, ktorá sa začala pred viac ako rokom, najprv v južnej Európe a následne bola rozšírená aj do severnej časti Európy.

Rozhodnutia o zvolávaní, najmä výzvy na okamžité zastavenie používania, sú založené na viacerých faktoroch, vrátane špecifikácií airbagov, veku a používania vozidla, klimatických podmienok a oznámení od dozorných orgánov.

Po nedávnom incidente vo Francúzsku Stellantis okamžite rozšírila svoje úsilie o zavedenie výzvy na okamžité zastavenie používania všetkých dotknutých vozidiel. Toto rozhodnutie zdôrazňuje pevný záväzok spoločnosti k bezpečnosti zákazníkov.

Zákazníci si môžu overiť, či sa výzva týka ich vozidla, a to prostredníctvom:
• nástroja na kontrolu VIN čísla na oficiálnej webovej stránke Citroën Slovensko: https://www.citroen.sk/servis-a-udrzba/zvolavacie-akcie.html;
• kontaktovania autorizovaného predajcu Citroën vo svojom okolí;
• zavolaním na zákaznícku linku spoločnosti C Automobil Import s.r.o.: 0917 914 028

Je mimoriadne dôležité, aby majitelia vozidiel, ktorí zmenili svoju adresu alebo kontaktné údaje, túto zmenu nahlásili na e-mailovú adresu zvolavacie.akcie@c-automobil-import.sk alebo informovali najbližší autorizovaný servis Citroën. Len tak je možné zabezpečiť včasné a efektívne kontaktovanie v prípade dôležitých oznámení.

Stellantis mobilizuje celú svoju sieť dodávateľov, predajcov a výrobných závodov s cieľom podporiť túto akciu a zabezpečiť čo najrýchlejšie, najbezpečnejšie a najpohodlnejšie riešenie pre každého zákazníka.

Zdroje: Citroën

Prečítajte si tiež


Značky:

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.