Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Nový telekomunikačný operátor, ktorý vznikne spojením BENESTRY a SWANu, bude vystupovať pod menom SWAN. Pôvodnú modrú farbu v logu spoločnosť nahradí fialovou. Pri rozhodovaní o novom brande zavážila najmä vysoká znalosť a hodnota značky SWAN.

„Aj keď bude nová spoločnosť s obratom zhruba 100 miliónov eur dvojkou v korporátnom sektore, SWAN má 70-tisíc rezidenčných zákazníkov, sieť pobočiek a partnerských predajní, ako i výkonný eshop na doméne swan.sk. Podľa analýz a odhadov, ktoré sme si nechali urobiť, by trvalo minimálne štyri roky a stálo by to okolo 15 miliónov eur, kým by sme parametre poznateľnosti novej značky dostali na úroveň SWANu,“ vysvetľuje dôvody rozhodnutia generálny riaditeľ Martin Mosný.

Manažment a akcionári BENESTRY a SWANu zvažovali tri alternatívy – úplne novú značku, brand, ktorý by vznikol spojením dvoch existujúcich alebo zachovanie jedného z názvov. K zmene napokon predsa len dôjde, a to vo farebnosti loga.

„Pôvodne modré logo nahradí fialové. Fialová farba, ktorá vzniká spojením červenej a modrej, je viac než metafora spájania SWANu a BENESTRY. Je to farba, ktorá podľa psychológov podporuje kreativitu a fantáziu. Fialovú farbu sme doteraz používali v komunikácii služieb pre rezidenčných zákazníkov SWAN MULTIMEDIA. Odteraz bude korporátnou farbou a súčasťou identity celého podniku,“ hovorí riaditeľ pre marketing a komunikáciu Roland Kyška.

Po aprílovom rozhodnutí Protimonopolného úradu SR, ktorý umožnil fúziu oboch spoločností, začali prípravy na konečné spojenie, ku ktorému dôjde na prelome rokov. V novej spoločnosti budú mať 50-percentný podiel dve slovenské investičné skupiny Danubiatel a Sandberg Capital. Do konca roka 2018 budú ešte obe spoločnosti fungovať pod rozdielnymi identitami, od januára už pod jednotnou identitou SWAN.

„Obe spoločnosti už dnes riadi spoločný manažment a vznikli spoločné tímy, ktoré riešia nielen proces fúzie, ale aj nastavenie nového podniku. Už dnes zdieľame siete, využívame spoločnú chrbticovú sieť a pripravujeme spoločné produktové portfólio. Navyše od decembra 2018 sa obe spoločnosti sťahujú do spoločného sídla v novom centre Panorama Business III.“ opisuje proces integrácie finančný riaditeľ Michal Kemeník.

Značky: