Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Telekom prichádza s novými paušálmi, v ktorých je viac dát ako kedykoľvek predtým. Čo táto ponuka spôsobí, ukazuje v novej vtipnej kampani, o kreatívu ktorej sa opäť postarala agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

Koronavírus výrazne urýchlil digitalizáciu obyvateľstva. Počas obdobia, keď boli ľudia zavretí doma, ich situácia prakticky donútila fungovať online. Zrazu sme si s rodičmi a starými rodičmi, ktorí predtým odmietali nové technológie, volali cez videohovory a vymieňali si stovky správ na chatoch. Tomuto efektu dopomohol aj Telekom tým, že poskytol svojim klientom nekonečné dáta na 3 mesiace zadarmo. Paradoxne sa tak vďaka korone používanie internetu stalo pre všetky generácie oveľa prirodzenejšie.

Odpoveďou operátora na zvýšenú potrebu byť online je práve nové portfólio až 17 paušálov, v ktorých je viac dát ako kedykoľvek predtým. Kreatíva najnovšieho spotu opäť nadväzuje na tonalitu a ironický humor z predchádzajúcej úspešnej kampane. Tentoraz dej ukazuje nečakaných hrdinov, ktorí absolútne prepadli čaru internetu.

„Tak ako našu generáciu pred rokmi očaril svet internetu, to isté sa v týchto mesiacoch prihodilo mnohým rodičom a starým rodičom. A rovnako ako svojho času my, aj oni to teraz s internetom niekedy trochu preženú a dátujú aj tam, kde by nemuseli. A nám nezostáva nič iné, len si zvyknúť, lebo skôr či neskôr budú online všetci,“ približuje kampaň Jaroslav Vígh, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi.

Spot bude okrem televízie nasadený aj online a v rôznych recutoch aj na sociálnych sieťach. Natáčanie prebiehalo v Prahe, pričom o jeho réžiu sa znova postaral Tomáš Řehořek a produkciu zastrešila Armada Films.

Značky: