Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

BMW sa v nedeľu 11. februára 2024 vráti na Super Bowl tentoraz so 60-sekundovým spotom na úplne novú generáciu BMW radu 5, ktorej hlavným predstaviteľom bude prvé plne elektrické BMW i5.

V hviezdami nabitej snímke s názvom „Talkin‘ Like Walken“ sa objavuje hollywoodska ikona Christopher Walken spolu s herečkou Ashley Park (filmy: Emily v Paríži, Beef, Joy Ride) a Usherom, svetovou hviezdou ocenenou cenou Grammy®, ktorá bude aj účinkovať počas prestávky Super Bowlu.

Fókusom 60-sekundového spotu je charakteristický hlas a rytmus Christophera Walkena, ktorý mu vyniesol status jedného z najviac napodobňovaných hollywoodskych hercov. Príbeh sleduje herca počas bežného dňa, kedy sa stretáva s nekonečným zástupom jeho imitátorov – od hotelového komorníka, cez krajčíra, vizážistu, drive-in obsluhy… Spot napokon vyvrcholí náhodným stretnutím s Usherom, pri ktorom sa Walken, ktorý je už celkom podráždený množstvom imitátorov,  pýta hudobníka, či by vlastne nemal byť niekde inde. A v skutočnosti televízni diváci opäť uvidia Ushera len o niečo neskôr ako hlavného aktéra Super Bowl šou na Allegiant Stadium v ​​Paradise v Nevade.

„Talkin‘ Like Walken“ sa bude vysielať počas prvej štvrtiny Super Bowlu LVIII.

„Význam elektromobilov skutočne rastie a spolupráca s BMW ma veľmi bavila. Teším sa, že sa budem môcť podeliť so svetom o našu spoločnú prácu“, povedal Christopher Walken.

„Je to pre mňa veľká česť vystupovať na Super Bowle a je skvelé spolupracovať s BMW,“ povedal USHER. „Tvorba spotu bola skvelá skúsenosť a dúfam, že sa vám všetkým bude páčiť.“

Túto vtipnú kampaň vytvorila známa americká kreatívna agentúra Goodby Silverstein & Partners (GS&P), ktorá spolupracuje s BMW. Režíroval ju režisér Bryan Buckley, ktorý je dvakrát nominovaný na Oscara a uznávaný za svoju prácu na takmer 70 reklamách pre Super Bowl. O kameru sa postaral slávny kameraman Hoyte van Hoytema, ktorý sa okrem iného preslávil filmami „Oppenheimer“ a „Interstellar“.

„Keď premýšľate o dokonalej reklame na Super Bowl, rýchlo si uvedomíte, že existuje recept na jej namiešanie,“ povedal Marcus Casey, marketingový riaditeľ BMW of North America. „Nie že by to bolo jednoduché, ale ak začnete so vzrušujúcim novým produktom, špičkovou hollywoodskou hviezdou, skvelým scenárom a talentovaným tímom, a k tomu pridáte multi talentovanú Ashley Park a svetovú hviezdu, akou je Usher, vznikne vám mimoriadne podarený a nezabudnuteľný výsledok.“

BMW v čase pred veľkým finále publikuje dve upútavky na spot. Prvý nesie názov „Agent“ a berie si na mušku tradíciu reklamných ukážok Super Bowl. Christopher Walken sa svojho agenta do telefónu prekvapene pýta: „Takže je to reklama na reklamu? Prečo by to robili?“ Druhá upútavka s názvom „Spev“ ukazuje hollywoodsku hviezdu, ako jazdí na čisto elektrickom BMW i5 a počúva Usherov hit „Yeah!“ – čím už vopred naznačuje spevákovo vystúpenie.

Kampaň bude zahŕňať aj sociálne médiá vrátane TikToku a vyzve fanúšikov-tvorcov, aby sami vytvorili vlastnú verziu Walkenovho stvárnenia príbehu pod označením #TalkinlikeWalken.

https://www.youtube.com/user/BMWUSA

BMW radu 5

Celkom nové BMW radu 5 ôsmej generácie je dynamickejšie ako kedykoľvek predtým a je po prvýkrát k dispozícii s plne elektrickým pohonom ako BMW i5. Okrem športového, elegantného dizajnu a charakteristickej dynamickej jazdy BMW ponúka nové BMW radu 5 množstvo digitálnych inovácií a technologických vymožeností. 

Viac o novom BMW radu 5 na linku – https://www.press.bmwgroup.com/slovak/article/topic/4175/radu-5/

Značky: