Tatra banka je inovatívna banka a dokazuje to aj svojim netradičným marketingom.

V jej službách je virtuálna influenserka Bejby Blue, ktorá má vyše desať tisíc followerov. Oslovuje predovšetkým mladých ľudí a je zrejmé, že je pri svojej práci mimoriadne efektívna. V skutočnosti stojí za Bejby Blue skutočná postava a vyjadruje sa k dôležitým témam.

Najnovším počinom Tatra banky je koncert No Hate Song v rozšírenej realite. Ideálne je, ak si ho pozriete na Hodžovom námestí v Bratislave, kde sa koncert uskutočňuje aj so zakomponovaním nedávno rekonštruovanej fontány.

Ak nemôžete ísť na „Hodžko“, stále si môžete pozrieť tento koncert napr. u vás doma. Stačí na to, podobne ako na Hodžovom námestí, smartfón s prístupom na internet. Účinkujúcimi koncertu sú Bejby Blue a Porsche Boy. Stačí si zájsť na stránku www.tatraacademy.sk a koncert si spustíte ako webovú aplikáciu. Beží na novších smartfónoch s operačným systémom Android a iOS. Koncert sa bude dať spustiť v rozšírenej podobe aj v prostredí mobilnej aplikácie Tatra banky.

Zdroje: vlastné

Prečítajte si tiež

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.