Tatra banka uvádza koncert v rozšírenej realite
Tatra banka je inovatívna banka a dokazuje to aj svojim netradičným marketingom.
V jej službách je virtuálna influenserka Bejby Blue, ktorá má vyše desať tisíc followerov. Oslovuje predovšetkým mladých ľudí a je zrejmé, že je pri svojej práci mimoriadne efektívna. V skutočnosti stojí za Bejby Blue skutočná postava a vyjadruje sa k dôležitým témam.
Najnovším počinom Tatra banky je koncert No Hate Song v rozšírenej realite. Ideálne je, ak si ho pozriete na Hodžovom námestí v Bratislave, kde sa koncert uskutočňuje aj so zakomponovaním nedávno rekonštruovanej fontány.
Ak nemôžete ísť na „Hodžko“, stále si môžete pozrieť tento koncert napr. u vás doma. Stačí na to, podobne ako na Hodžovom námestí, smartfón s prístupom na internet. Účinkujúcimi koncertu sú Bejby Blue a Porsche Boy. Stačí si zájsť na stránku www.tatraacademy.sk a koncert si spustíte ako webovú aplikáciu. Beží na novších smartfónoch s operačným systémom Android a iOS. Koncert sa bude dať spustiť v rozšírenej podobe aj v prostredí mobilnej aplikácie Tatra banky.
Zdroje: vlastné
Prečítajte si tiež
Podobné články
WhatsApp príde o súkromie, na rade sú aj ďalšie aplikácie
Najlepšie filmy na Netflixe (51. týždeň)
Powerbanka Hama High Power 200 W: Perfektný spoločník na cesty
Najlepšie seriály na Netflixe (51. týždeň)
Monitor Dell SE2725HG: Prvá voľba hráčov
Aké vysnívané darčeky by sme si najradšej našli pod stromčekom my?