Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť TCL Electronics jeden z hlavných hráčov na globálnom poli odvetvia výroby televízorov a vedúca spoločnosť pre spotrebnú elektroniku, oznámila, že menovala Ying Cai manažérkou pre produktový marketing a GTM (Go To Market) v spoločnosti TCL Europe pre segment MDA & SDA. Ying Cai má viac než osemročnú skúsenosť vo vývoji produktov a marketingu spotrebnej elektroniky v segmente MDA na európskom trhu. Ying Cai žije v Paríži a jej nová rola bude riadiť európsku stratégiu TCL pre segment MDA & SDA.

TCL marketing manager for EUROPE Ying Cai

“Som rada, že sa môžem pripojiť k spoločnosti TCL Europe a rozvíjať stratégiu GTM pre veľké domáce spotrebiče, ako sú chladničky, automatické pračky a zariadenia IoT, ako sú vysávače a čističky vzduchu. TCL poskytuje služby a vyvára produkty, s ktorými sa ľahko pracuje a ktoré kombinujú výkonné technológie a atraktívny dizajn s cieľom vytvárať vlastný inteligentný ekosystém, ktorý môže byť riadený pomocou vlastnej aplikácie TCL Home. Prioritou TCL je pomocou inteligentných zariadení vytvárať inteligentný životný štýl. Cítim sa byť poctená novou príležitosťou,” komentuje, Ying Cai, TCL Europe.

Ying Cai, európska kariéra a medzinárodné skúsenosti

Ying Cai začala svoju kariéru po absolvovaní IÉSEG School of Management u Haier Europe, kde zastávala pozíciu produktovej manažérky spotrebnej elektroniky pre Európu. Následne prešla na pozíciu produktovej manažérky pre veľké domáce spotrebiče u menovanej spoločnosti pre francúzsky trh. Teraz nastúpila na pozíciu manažérky TCL Europe pre produktový marketing a GTM v segmente MDA&SDA.

MDA a SDA ako nový kľúčový segment pre TCL Europe

Hoci je TCL vnímaná predovšetkým ako značka televízorov, už dlhšiu dobu táto značka predáva široký rad domácich spotrebičov po celom svete. Na európskom trhu TCL v apríli tohto roku predstavila niekoľko modelov chladničiek, automatických pračiek, čističiek vzduchu a robotických vysávačov. Misia spoločnosti je umožňovať inteligentnejší životný štýl pomocou inovatívnych technológií. Stratégia TCL Europe je v dvoch krokoch nasledujúca:

Najprv uviesť na európsky trh inteligentné domáce zariadenia. TCL investuje svoje úsilie do dvoch kategórií: veľké domáce spotrebiče a inteligentné prepojené zariadenia.

Následne vytvoriť prepájajúcu platformu systému inteligentnej domácnosti a prepojiť všetky domáce produkty internetu vecí značky TCL. To umožní zákazníkom žiť rýchlejšie, efektívnejšie a inteligentnejšie.

Ambíciou TCL je poskytovať rastúci rad domácich spotrebičov s ľahkým ovládaním, tak aby ľudia mohli dosiahnuť na ideálne domáce prostredie v integrovanom a plne prepojenom ekosystéme.

Značky: