Operátor na to upozornil na sociálnej sieti Facebook.

Telekomu nefunguje zariadenie, ktoré prihlasuje telefóny do siete, aby ste mohli dátovať. Operátor na to upozornil na sociálnej sieti Facebook s prosbou, aby jeho zákazníci neprepínali zariadenia do letového režimu, nereštartovali telefóny alebo nemenili SIM kartu v telefóne. Pokiaľ tak spravíte, nebudete sa môcť hneď prihlásiť späť do mobilnej siete.

Kvôli problému s týmto zariadením sa vám mohlo stať, že keď ste si v noci vypli mobilné dáta alebo celý telefón a ráno ich opäť zapli, nemuselo sa vaše zariadenie správne pripojiť do siete Telekomu. Operátor oznámil, že od skorého rána usilovne pracuje na oprave problému.

Na problémy s funkcionalitou služieb od Telekomu upozornili používatelia aj na webe downdetector.sk.

Doplnené: Telekom výpadok úspešne odstránil: „Milí zákazníci, výpadok bol ukončený a služby postupne obnovujeme. Ďakujeme za vašu trpezlivosť a ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie.“

Zdroj: Telekom, downdetector.sk

Roman Kadlec

Roman Kadlec
Špecializujem sa na Apple, ASUS, Garmin, smart hodinky, robotické vysávače a herné zariadenia. Nájdete ma na sociálnych sieťach @roman_fitit

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.