Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť TP Vision oznámila, že bude pokračovať so svojou úspešnou sériou špeciálnych online eventov, ktorá sa už vo svojej tretej sérií spustí 31. augusta a odhalí viaceré zaujímavé produktové novinky od Philips TV & Sound, ktoré spoločnosť predstaví počas jesenných a zimných mesiacov.

Spoločnosť už získala tú najlepšiu odozvu na jedinečný a dostupný štýl online produktových predstavení – v septembri 2020 a januári 2021 – ktoré oslovili početné medzinárodné publikum. Táto pozitívna odozva sa takisto vzťahovala aj na vysoko navštevované technické Q&A a retailové online semináre.

Nadväzujúc na úspech predošlých dvoch online eventov, tretí event pre európske médiá a retail sa bude konať v novom hybridnom formáte – technické Q&A semináre sa budú konať samostatne vo všetkých kľúčových krajinách.

Online časť eventu bude „otvorená“ 31. augusta na medzinárodnej tlačovej konferencii, ktorú bude viesť Kostas Vouzas, generálny riaditeľ Philips TV & Sound Europe pre TP Vision a Martijn Smelt, hlavný marketingový manažér.

Konferencia sa začne predstavením najnovších produktov a úspechov spoločnosti, ale aj načrtnutím plánov do budúcnosti. Hviezdami eventu potom budú najnovšie OLED+ televízory a nové audio produkty Philips Fidelio.

TP Vision bude pokračovať hostením viacerých „živých“ online technických seminárov pre pozvané médiá, ktoré sa budú odohrávať v určených krajinách a časoch počas celého dňa.

Rozšírené Q&A semináre sa budú venovať témam inovácií na poli TV technológií s odborníkom na kvalitu obrazu Dannym Tackom, novinky Philips a Philips Fidelio Premium Sound bude prezentovať riaditeľka stratégií Philips Sound pre TP Vision, Benoit Burette, a detaily ohľadom najnovšieho zvukového systému k OLED+ od Bowers & Wilkins odprezentuje riaditeľ produktovej komunikácie pre Bowers & Wilkins, Andy Kerr.

Kostas Vouzas, generálny riaditeľ Philips TV & Sound Europe & America pre TP Vision, povedal o online eventoch, že: „Tím TP Vision ukázal, že vie robiť silné, informatívne a príjemné digitálne produktové eventy, ktoré dokážu médiám a obchodným partnerom odkomunikovať nadšenie z nového produktu. Som si istý, že v tomto trende budeme pokračovať aj pri predstavovaní novej generácie produktov Philips TV & Sound a zároveň budeme aj naďalej rozvíjať náš online štýl, takže naše eventy v rámci jesene 2021 budú ešte väčšie, lepšie a zábavnejšie.“

Značky: