Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Cloudová služba TULIP pridáva k svojmu zamestnaneckému portálu ďalší HR modul – Benefity.

Vychádzame v ústrety našim klientom, ktorí si Benefity vyžiadali ako ďalšiu funkciu v systéme a zároveň sme tým vyriešili administratívu okolo legislatívnej zmeny súvisiacej s rekreačnými poukazmi“, hovorí Viktor Mečiar, výkonný riaditeľ TULIP Solutions.

Modul Benefity vznikol na podnet klientov spoločnosti, ktorí už využívajú TULIP a nechcú kvôli benefitom využívať ďalší firemný systém. Na evidenciu benefitov totiž existujú na trhu viaceré riešenia. „Nejdeme zaplátať nejakú dieru. Uvedomujeme si, že sú tu riešenia, ktoré sa zameriavajú výlučne na benefity. My ponúkame jednoduchý a prehľadný nástroj na evidenciu firemných benefitov. Nielen pre našich existujúcich klientov, ale aj nové firmy, ktoré potrebujú zamestnanecký portál s takouto funkciou“, zdôvodňuje Viktor Mečiar.

TULIP portál ponúka modul, v ktorom poskytnete zamestnancom zoznam dostupných benefitov. Tieto môžu byť:

  • Textové – čisto informačné, neobsahujú žiadne prihlasovanie ani schvaľovací proces
  • Benefity bez workflow – zamestnanec ich vyžiada v systéme, nepodliehajú schvaľovaniu
  • Benefit s workflow – zamestnanec ich vyžiada v systéme, HR rieši samostatne a prioritne a podliehajú schvaľovaciemu procesu, nastavenému podľa klientových požiadaviek.

Jednotlivé benefity, podmienky dostupnosti pre konkrétnych zamestnancov, sledovanie čerpania a ďalšie možnosti sa nastavujú individuálne s každým klientom podľa jeho potrieb. Samozrejmosťou je prehľadná zostava pre personalistu, resp. správcu benefitov vo firme.

TULIP má tak popri dochádzkovom systéme, module vyúčtovania služobných ciest a správe a vyťažovaní faktúr ďalší modul, ktorý uľahčuje firmám život, zrýchľuje a automatizuje ich procesy.

Značky: